UDRUGA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU: /

'Angažman PR savjetnika u kampanji treba biti transparentan'

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

'Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade', ističe u priopćenju HUOJ

21.5.2020.
10:53
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u četvrtak je pozvala sve stranke, liste i kandidate na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi, nakon što su u srijedu raspisani izbori za Hrvatski sabor koji će se održati 5. srpnja.

"Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade", ističe u priopćenju HUOJ.

Neka stranke objave angažman komunikacijskih savjetnika

Ta udruga ističe da javno iskazivanje angažmana za vrijeme trajanja izborne promidžbe dodatno dolazi do izražaja kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima ili na društvenim mrežama kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa.

"Medijski istupi kao i rasprave na društvenim mrežama u potpunosti su prihvatljivi, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje", poručuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poziva sve stranke, liste i kandidate da, ako su angažirali komunikacijske savjetnike za usluge upravljanja i vođenja izbornih kampanja, objave njihov angažman, bilo na svojim mrežnim stranicama ili drugim komunikacijskim kanalima te tako daju dodatan doprinos transparentnosti i etičnosti izborne promidžbe, uz poštivanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike