Rasplamsava se sukob dubrovačkih lokalnih vlasti i gradskih taksi-udruženja protiv nadležnog Ministarstva prometa, ali i ostalih taksi-tvrtki, kao što su Uber, Cammeo, Eco taxi. Meta napada dubrovačkoga gradonačelnika Mate Frankovića prije svih je Uber, čiji su vozači prvi, nakon donošenja novog Zakona o taksi-uslugama, došli na ulice Dubrovnika, prenosi Jutarnji list.
Franković je prije dva tjedna upravo vozače Ubera optužio da su krivi za stvaranje golemih prometnih gužvi u gradu.
"U ovom trenutku na našim ulicama gotovo svako treće vozilo je Uberovo. Brojna od tih vozila su iz drugih gradova, a imamo najavu da dolazi mnogo taksi-vozila s područja grada Zagreba. Sve to prouzročilo je kolaps prometa, a ako se ovako nastavi, slične situacije ponavljat će se i ubuduće", rekao je tada gradonačelnik Franković i najavio da će se novim zakonskim rješenjima prometovanje pojedinim gradskim ulicama dopustiti samo dubrovačkim građanima.
Gradsko vijeće Dubrovnika područje oko povijesne cjeline odredit će kao posebnu prometnu zonu u koju neće moći ulaziti svi taksi-prijevoznici, a to se prema pisanju Dubrovačkog vjesnika odnosi na Uber. Ipak u izjavi za Jutarnji list gradonačelnik nije tako jasan, ali potvrđuje da se planira uvođenje posebnih prometnih zona.
“Nakon što navedena odluka bude gotova i usklađena sa svim zakonskim aktima, moći ću komentirati dalje".
Donese li Grad Dubrovnik takvu odluku, bit će u sukobu s novim Zakonom o cestovnom prometu koji propisuje liberalizaciju taksi-prijevoza. A eventualna odluka Gradskog vijeća koja bi vožnju posebnim zonama dopuštala samo dubrovačkim taksi-udruženjima, kako se nagađa da će se dogoditi, jasna je diskriminacija i onemogućavanje u obavljanju posla ostalih registriranih taksi-tvrtk.