unatoč pandemiji /

U prvom kvartalu 2021. Kandit ostvario rast prihoda od prodaje za 11 posto i EBITDA za 23 posto

Image
Foto: Kandit

U zahtjevnom poslovnom okruženju, Kandit je fokusiran na daljnje unaprjeđenje poslovanja kroz efikasno upravljanje troškovima, tehnološki napredak...

7.5.2021.
13:00
Kandit
VOYO logo

U prvom kvartalu  2021. godine  Kandit je nastavio ostvarivati pozitivne poslovne učinke unatoč poslovanju u uvjetima pandemije. Ostvaren je rast ukupnih prihoda od 6 posto, dok su prihodi od prodaje veći za 11 posto u odnosu na isto razdoblje 2020. godine.  Bitno je istaknuti da je nastavljen rast EBITDA  koja je za prvi kvartal ove godine veća za 23 posto, izjavila je Dajana Mrčela, članica uprave Kandita.

U zahtjevnom poslovnom okruženju, Kandit je fokusiran na daljnje unaprjeđenje poslovanja kroz efikasno upravljanje troškovima, tehnološki napredak te inoviranje proizvodnog programa. Projekti, koji su u 2020.godini zbog krize izazvane pandemijom COVID-19 stopirani ili prolongirani, realizirat će se ove godine te su sve razvojno-marketinške aktivnosti usmjerene na njihovu realizaciju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Gloria Gala /

Najnovije generacije omiljenog slatkiša predstavljene na Gloria Gala partyju - Kandit Ruby 'Think Pink'

Image
Gloria Gala /

Najnovije generacije omiljenog slatkiša predstavljene na Gloria Gala partyju - Kandit Ruby 'Think Pink'

Prodaja u konditorskoj  industriji  je u značajnoj mjeri sezonskog karaktera. Dok je u 2020. godini već u prvom kvartalu zabilježen slabiji promet za prigodni program, ove se godine  osjetio određeni potrošački optimizam te je program za uskršnje blagdane i  obilježavanje određenih datuma realiziran prema planu kako u Hrvatskoj tako i na izvoznim tržištima.

''Financijski izvještaj za Kandit za 2020. godinu  revidirala je revizorska kuća KPMG. Fokusiranje na realizaciju profitabilnih programa, optimizacija troškova i fleksibilnost u prilagođavanju situaciji s koronavirusom rezultirali su ostvarenom EBITDA  od 34,06 mil kn, uz maržu od 13,5 posto odnosno rastom od 24 posto u odnosu na 2019.godinu. Izvozna orijentacija  tvrtke te  realiziranje novih poslova na izvoznim tržištima rezultirali su udjelom izvoza u prihodima od prodaje od 47 posto'', ističe Dajana Mrčela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preduvjet rasta i razvoja su investicije i kontinuirano ulaganje u nove projekte tako da je u 2020. godini realizirano 1,9 miljuna kuna kapitalnih ulaganja. Najznačajniji projekti usmjereni su na tehnološko unapređenje procesa proizvodnje čime se osigurava podloga za optimizaciju troškovne učinkovitosti i povećanje kapaciteta.     

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo