Kada im se jedna anonimna čitateljica javila kako je u lokalnom Konzumu kupila mlijeko kojemu je istekao rok trajanja, novinari Antene Zadar uputili su se u istu trgovinu da istraže slučaj.
Ono što su zatekli tamo, bilo im je, kažu, teško za povjerovati. Iako mu je rok trajanja istekao još 27.03.2013. i osam dana kasnije to pokvareno mlijeko i dalje je stajalo na policama Konzuma, što se može jasno vidjeti i na računu koji je objavila Antena Zadar čiji su novinari kontaktirali Konzum. Objašnjenje Konzuma glasi:
"Ovim putem se prije svega želimo ispričati našim kupcima zbog ovog propusta. Ujedno sve naše kupce koji su kupili ovaj proizvod pozivamo da realiziraju povrat proizvoda u prodavaonici u kojoj su ga kupili, kako bi im refundirali novac ili zamijenili proizvod.
Žao nam je da je došlo do ove situacije o kojoj smo obavijestili sve odgovorne osobe kako bi osigurali da se to više ne ponavlja.
Ujedno pozivamo sve naše kupce da nas kontaktiraju sa svim svojim upitima, sugestijama ili reklamacijama putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 i mali adrese: konzum@konzum.hr.", pisalo je u odgovoru koji je redakcija Antene Zadar dobila iz Konzuma.