PRVI PODACI /

Hrvatsku je za Uskrs posjetilo oko 135 tisuća turista: Evo gdje je ostvareno najviše noćenja

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Stranih je turista došlo ih je 103 tisuće i ostvarili su 412 tisuća noćenja, dok je domaćih (registriranih) 31 tisuća turista ostvarilo više od 80 tisuća noćenja

19.4.2022.
14:29
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

U Hrvatskoj je tijekom uskrsnih blagdana od 15. do 18. travnja boravilo oko 135 tisuća turista, koji su ostvarili oko 493 tisuće noćenja, što je za oko 346 tisuća noćenja više nego lanjskih uskrsnih blagdana, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prema prvim podacima iz sustava eVisitor i eCrew.

Po podacima iz tih sustava (eVisitor – turistički promet u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te eCrew – promet u nautičkom charteru), proteklog produženog, blagdanskog vikenda (od petka, 15. travnja, do ponedjeljka, 18. travnja) većinu prometa ostvarili su strani turisti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stranih je turista došlo ih je 103 tisuće i ostvarili su 412 tisuća noćenja, dok je domaćih (registriranih) 31 tisuća turista ostvarilo više od 80 tisuća noćenja, pri čemu iz HTZ-a ne navode usporedbu s prošlom godinom.

Image
KONCEPT 'SUNCA I MORA' /

Dva žestoka udara nagrizaju naš turizam, stručnjak otkriva što nas čeka: 'Lažemo sami sebi, ne smijemo ostati zarobljeni...'

Image
KONCEPT 'SUNCA I MORA' /

Dva žestoka udara nagrizaju naš turizam, stručnjak otkriva što nas čeka: 'Lažemo sami sebi, ne smijemo ostati zarobljeni...'

Najviše noćenja u Istri

Iznose da je tijekom Uskrsa najviše turističkih noćenja bilo u Istri, oko 188 tisuća, te na Kvarneru, više od 90 tisuća, a slijede Splitsko-dalmatinska županija, više od 55 tisuća, i Dubrovačko-neretvanska, više od 43 tisuće, dok su među destinacijama najviše noćenja imali Poreč, Rovinj, Dubrovnik, Zagreb, Split, Umag i Zadar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među strancima najviše su noćenja ostvarili turisti iz Njemačke te Austrije, Slovenije, Italije i Slovačke, a od smještaja turisti su najviše birali hotele, u kojima je i ostvareno najviše ili više od 210 tisuća noćenja, te objekte u domaćinstvima, gdje je bilo više od 112 tisuća noćenja, i kampove, u kojima je ostvareno više od 99 tisuća noćenja.

Očekuje se nastavak pozitivnih trendova

Komentirajući te prve podatke, direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručuje da Hrvatska ima priliku ući u glavni dio sezone s izuzetno povoljnim rezultatima i trendovima.

“Osim odličnih rezultata tijekom produženog uskrsnog vikenda, veseli i podatak da je samo u subotu u Hrvatskoj boravilo oko 145 tisuća turista. To je ujedno i dan s najvećim brojem turista ove godine, a pozitivne trendove očekujemo i u nastavku predsezone, odnosno tijekom svibnja i lipnja”, naglasio je Staničić.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac ističe da je u Hrvatskoj od početka ove godine do sada premašena brojka od 3,6 milijuna turističkih noćenja, čime je ostvareno 120 posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, ali i 95 posto noćenja iz istog razdoblja 2019. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Rezultati su nam potvrda jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije dodane vrijednosti, što je i naše strateško opredjeljenje. Turisti Hrvatsku percipiraju kao destinaciju ugodnog i kvalitetnog odmora te smo aktivnosti usmjerili upravo na zadržavanju tog statusa, ali i na razvijanju Hrvatske kao održivo odgovorne destinacije”, poručuje ministrica Brnjac.

Ocjenjuje i da turistički sektor unatoč svim izazovima i ove godine pokazuje otpornost i kvalitetu, a hrvatska turistička ponuda konkurentnost, što drži i dodatnim poticajem za ostatak turističke godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz HTZ-a iznose i podatke da je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine najviše noćenja ostvareno u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledajući prema destinacijama u Zagrebu, Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Poreču, Opatiji. Najviše su noćenja ostvarili gosti s domaćeg tržišta, a zatim slijede Nijemci, Austrijanci, Slovenci i Talijani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo