Nakon što je Zagrebački holding (ZGH) objavio podatke o plaćama i naknadama svojih vodećih ljudi, iz Grada Zagreba stiglo je pojašnjenje da član uprave ZGH-a Boris Sesar koristi svoj privatni automobil Tesla u poslovne svrhe, ali bez naknade.
“Boris Sesar odrekao se naknade za korištenje osobnog automobila u službene svrhe. Vozi privatni auto u službene svrhe o svom trošku, bez ikakve naknade”, istaknula je glasnogovornica Grada Zagreba Dinka Živalj u izjavi za Hinu nakon što su jučer objavljeni podaci o plaćama, pravima i dodatnim naknada vodećih ljudi Holdinga.
Na temelju tih podataka i dodatnog upita Gradskoj upravi, Hina je objavila kako Sesar, uz bruto plaću od 32.400 kuna mjesečno, koristi i službeni automobil, nakon što je donedavno u službene svrhe koristio svoj privatni automobil Tesla i za to primao 8.800 kuna bruto naknade mjesečno.
No, Živalj danas pojašnjava kako Sesar koristi Teslu u službene svrhe, ali bez naknade. Ističe da on kao član Uprave ZGH-a ima pravo na službeni automobil, ali ga “ne koristi niti planira koristiti”.
Sesarovu naknadu i korištenje privatnog automobila Tesla oštro su ranije kritizirali zastupnici HDZ-a u Gradskoj skupštini. Mario Župan tvrdio je da gradonačelnik Tomislav Tomašević odobravanjem takve naknade, kada se gleda njen potencijalni ukupni iznos u četiri godine mandata, Sesaru omogućava “kupnju” Tesle.
Zbog svega je Sesar zatražio mišljenje Povjerenstva za sprječavanje sukoba interesa, koje je u srpnju objavilo da on kao dužnosnik ipak ne može na takav način primati naknadu za korištenje privatnog automobila.
Povjerenstvu je bilo sporno što je Sesar primao u tom trenutku paušalnu naknadu za njegovo korištenje, umjesto da se ta naknada izračuna na temelju stvarnih troškova.