U 10 dana kandidati spržili 3,2 milijuna kuna

Iako prava reklamna bitka zapravo tek počinje, kandidati ne štede u svojim namjerama da osvoje što više glasača i stoga velike iznose izdvajaju za televizijske reklame.

8.12.2009.
11:14
VOYO logo

Ivo Josipović je na reklamiranje do sada potrošio oko milijun kuna, no tek je počeo sa spotovima na televizijama. Njegovi protukandidati Milan Bandić, Dragan Primorac, Nadan Vidošević, Andrija Hebrang, Vesna Škare-Ožbolt i Miroslav Tuđman 'bacili' su se na posao i do sada su televizijama podijelili 3,26 milijuna kuna.

Na TV-reklame najviše je potrošio Milan Bandić, čak 1,22 milijuna kuna u prvih deset dana. U stopu ga prati Dragan Primorac, koji je potrošio 100 tisuća manje. Najimućniji kandidat Nadan Vidošević potrošio je 'samo' 516 tisuća kuna na televizijske spotove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andrija Hebrang je za dva dana u kojima su se vrtjeli njegovi spotovi, i to samo na Prvom programu HTV-a, potrošio 202.000 kuna. Vesna Škare-Ožbolt u pet dana reklamiranja potrošila je 65 tisuća kuna, a Miroslav Tuđman je u dva dana reklamiranja potrošio samo 6,5 tisuća kuna, piše Večernji list.

Prethodni članak:

arti-200912070960006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo