pristuan i kod nas /

Riječ godine u poslovnom svijetu je agilno: Evo što podrazumijeva takav način rada i koje su prednosti

Za uspješnu metodu agilnog rada treba i vremena - trening traje najmanje 3 mjeseca.

24.11.2019.
8:00
VOYO logo

Jutarnji sastanci uz kavu u ugodnom interijeru, u pauzi tjelovježba pa opet na zadatke. Ova zagrebačka softverska tvrtka već 15 godina je prema svojih 200 zaposlenika - prilagodljiva, a upravo koristi prilagodljive, odnosno agilne metode poslovanja, što je dominantan trend na tržištu.  

''Trudimo se u kratkim ciklusima proizvoditi nešto što je vrijedno za krajnje klijente i činiti ljude u timovima zadovoljnijim zato što imaju priliku brzo i lako vidjeti rezultate svog rada i dobiti feedback od klijenata", kaže Krešimir Musa, direktor konzultantskih usluga u CROZ-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što lakša suradnja djelatnika i klijenata na prvom su mjestu, dok je prema tradicionalnom načinu, najvažnije bilo ispuniti šefov zahtjev. No, za uspješnu metodu agilnog rada treba i vremena - trening traje najmanje 3 mjeseca. 

''Za nekakvu značajniju promjenu cijele organizacije, pričamo o širem skupu ljudi, ne samo par timova koji su krenuli eksperimentirati, to može potrajati i 18 mjeseci", kaže Musa. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I sami treniraju druge - primjerice, banke i telekome. 70-ak dizajnera, poslovnih analitičara i IT menadžera već godinu i pol pomoću pametne ploče i samoljepljivih papirića sa zadacima funkcionira u Hrvatskom telekomu.

''Kad bi se našli nas četvero, pa sad surađivali da napravimo neki određeni posao, to je poanta agilnosti - kolaboracija, krosfunkcionalni timovi i zajednički motiv, cilj", kaže Ana Pauzar, direktorica razvoja proizvoda u Hrvatskom Telekomu.

Cilj je prvi ispunio IT sektor, a među pionirima u Hrvatskoj bio je i brzorastući start up Infobip. Imaju 66 ureda u cijelom svijetu, prije dva tjedna stigli su i u Split. Prošle godine tvrtka je imala 1400 zaposlenika, a sada ih je 2000 koji zbog potreba klijenata bez agilnog načina rada - ne mogu. 

''Na primjer mi uvodimo nove proizvode u roku od 3 mjeseca i želja nam je da ih čim prije izbacimo na tržište, validiramo, da dobijemo nekakav feedback i radimo neke korekcije i unapređujemo", kaže Krešo Žmak, direktor razvoja proizvoda u Infobipu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Timska kultura za jednostavnija i brza rješenja. O velikim izazovima agilnosti u poslovanju sve tri tvrtke govorit će u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema gdje se po 3. put održava RTL-ova konferencija Digital Shapers. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo