Kako vratiti osjećaj sigurnosti turistima? /

Turistička zajednica o debaklu u Zadru: 'Trebamo biti ponosni da smo uopće probudili turizam'

Image
Foto: Filip Brala/Marko Dimic/PIXSELL

Debakl u Zadru poljuljao je sigurnost mnogih turista koji su trebali doći u Hrvatsku ovo ljeto

24.6.2020.
11:00
Filip Brala/Marko Dimic/PIXSELL
VOYO logo

Teniski turnir u Zadru trebao je biti odličan početak očito ne toliko odlične turističke godine u Hrvatskoj. Sve je pošlo po zlu one sekunde kada se među tenisačima počela širiti zaraza koronavirusom.

Od bugarskog tenisača Grigora Dimitrova, preko našeg Borne Ćorića, kondicijskog trenera Novaka Đokovića Marka Panika i trenera Grigora Dimitrova Christiana Groha, pa sve do Novaka Đokovića, njegove supruge, novinara i tko zna koliko još prisutnih - svi oni zaraženi su Covidom-19. Testirali se nisu, neki su nastupali sa simptomima ovog virusa, grlili se, ljubili, partijali - sve samo ne pridržavali mjera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Capak je bio u pravu /

Za sve je ona kriva: Izgleda da se Covid-19 stvarno može prenijeti putem teniske loptice

Image
Capak je bio u pravu /

Za sve je ona kriva: Izgleda da se Covid-19 stvarno može prenijeti putem teniske loptice



Jedno se pitanje sigurno može postaviti: "Kako turistima vratiti sigurnost u Hrvatsku, da mogu mirno boraviti ovdje i odmoriti se?"

Iz Hrvatske turističke zajednice komentirali su nam situaciju u Zadru, kao i uvjete s kojima ćemo se svi trebati nositi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ušli smo u glavni dio turističke godine, Hrvatska je među rijetkim državama Mediterana, ali općenito i u Europi koja se može pohvaliti buđenjem turizma i na tu činjenicu trebamo svi biti ponosni. Sustav obrane protiv korona virusa u cijeloj zemlji postavljen je vrlo profesionalno i na visokoj razini. Apeliramo na to da poštujemo trud i preporuke nadležnih stručnih službi. Osigurani su uvjeti za sigurno turističko ljeto, iz dana u dan bilježit ćemo sve veći priljev gostiju, a na svima nama, i domaćinima i turistima je da se ponašamo odgovorno i pridržavamo svih propisanih epidemioloških mjera. Dokazali smo da se znamo i možemo nositi sa krizom. Ustrajmo i dalje za dobrobit svih nas i hrvatskog turizma", rekli su.

Odgovorili su i kako misle dignuti promociju Hrvatske za vrijeme pandemije: 

"Osim intenzivnih kampanja oglašavanja na sedam ključnih europskih tržišta među kojima su Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Slovačka, Mađarska, HTZ i putem 17 ureda predstavništva u svijetu svakodnevno komunicira, između ostalog, i epidemiološku situaciju u zemlji koja je i u ovom trenutku, u odnosu na nama konkurentne zemlje, na zavidnom nivou", odgovorili su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo