I TO SVE BEZ NATJEČAJA /

Turistička zajednica dala HDZ-ovki da za njih zakupi medije, a ona uporno birala i zakupila svoj web portal

Image
Foto: Pixsell, Miranda Cikotić/Ilustracija

U 11 godina poslovanja s Thursitičkom zajednicom Splitsko-dalmatsinke županije, Maja Zlokić je od domaćih medija zakupljivala jedino oglasni prostor na vlastitom web portalu

12.10.2022.
16:46
Pixsell, Miranda Cikotić/Ilustracija
VOYO logo

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije bez javnog je natječaja angažirala HDZ-ovku Maju Zlokić da za njih kontaktira hrvatske i inozemne medije kako bi dogovorila zakup oglasnog prostora, za što je utrošeno milijun i pol kuna, piše Index. To je učinjeno usprkos činjenici da Turistička zajednica splitsko-dalmatinske županije ima deet zaposlenika koji su vjerojatno sami mogli obaviti isti posao.

U 11 godina poslovanja s TZ-om Zlokić je od domaćih medija zakupljivala jedino oglasni prostor na vlastitom web portalu i pratećem turističkom vodiču naziva HotSpots, gdje objavljuje članke sa svoje web stranice, popraćene fotografijama i materijalima koje mahom dobiva od turističkih zajednica koje se ondje masovno oglašavaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ČISTI TALENT ILI STRANAČKA MREŽA /

Ministarstvo turizma angažiralo nepoznatu agenciju: Je li malo pomoglo to što je vlasnica šogorica HDZ-ovog načelnika?

Image
ČISTI TALENT ILI STRANAČKA MREŽA /

Ministarstvo turizma angažiralo nepoznatu agenciju: Je li malo pomoglo to što je vlasnica šogorica HDZ-ovog načelnika?

Oni uvijek birali nju, a ona samu sebe

Turističkoj zajednici Splitsko-dalmatinske županije naplatila je i oglašavanje u svom mediju i proviziju za to što je uspješno dogovorila posao između njih i sebe, odnosno HotSpotsa. Prema javno dostupnim podacima, jedina je stalno zaposlena u obrtima koji upravljaju HotSpotsom. To su isti obrti preko kojih radi posao zakupa medija za Turističku zajednicu.

TZ je, dakle, bez ikakvog natječaja odabrao baš nju da procijeni koji su najbolji mediji za oglašavanje i da dogovori povoljnije uvjete zakupa oglasnog prostora, a ona je uporno, svake godine, odlučivala da je njen medij u cijeloj državi, od svih lokalnih i nacionalnih, najbolji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga, piše Index, Zlokić je prošlog ljeta, također za Turističku zajednicu Splitsko-dalmatinske županije, i također bez natječaja, pomogla organizirati Međunarodni skup influencera na kojem su sudionici mahom bili iz Hrvatske, a organizaciju je naplatila 20.000 kuna preko svoje neprofitne udruge.

TZ: Nismo obveznici Zakona o javnoj nabavi

U TZ Splitsko-dalamtinske županije kažu da nisu jedina tursitička zajednica koja radi sa Zlokić.

"Moramo napomenuti kako gospođica Maja Zlokić preko svojih firmi aktivno surađuje s preko 30 turističkih zajednica, a što se tiče troškova naspram spomenute odnose se na zakupe stranih i domaćih medija što čini uobičajenu praksu prilikom provođenja aktivnosti oglašavanja", kazali su Indexu iz županijskog TZ-a.

A što se tiče činjenice da je poslove s njom TZ sklapala bez natječaja, ondje kažu da "sustav turističkih zajednica ne spada pod obveznike Zakona o javnoj nabavi" te da se vode internim pravilnicima pri odabiru poslovne suradnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo