skijaški spektakl /

Turistička promocija ili nepotrebno trošenje: što stručnjaci i Zagrepčani misle o revijalnoj utrci kroz centar Zagreba?

Iako se današnji spektakl - utrka skijaškom stazom u središtu Zagreba - najavljuje kao nešto što svijet dosad nije vidio, slično je već napravljeno u Berlinu

4.1.2017.
19:00
VOYO logo

Iako na njoj slavi 50. rođendan Svjetskog skijaškog kupa, međunarodna skijaška federacija nije sufinancirala 165 metara dugu stazu.

"Budžet ovih događanja je sastavni dio budžeta obje utrke Snježne kraljice, i muške i ženske utrke na Sljemenu. A naši sponzori su i komercijalne privatne firme", kaže Miho Glavić, predsjednik Organizacijskog odbora Snježne kraljice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Revijalnu utrku legendi uživo će prenositi televizije iz Austrije, Švicarske, Velike Britanije, SAD-a i Japana. Reklama je to vrijedna gotovo četiri milijuna eura, a Hrvatska će je dobiti besplatno. No, stručnjaci za brendiranje upozoravaju.  

"Mislim da je Zagreb nužno brendirati, ali Zagreb se nikako ne može brendirati kao 
skijaška destinacija. Mi smo država koja ima ukupno 13 žičara, a jedno prosječno austrijsko skijalište ih ima 30. Po meni je ovo jedno potpuno neprimjereno trošenje novca iz najvećeg prireza u Hrvatskoj", smatra komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Snježnu kraljicu uloženo je 23,5 milijuna kuna, a četvrtinu plaća Grad Zagreb. Smeta li to građanima?

"Pa mislim da ovo definitivno treba Gradu Zagrebu, da je ovo jedan veliki plus za turističku sezonu koja se dalje nastavlja", kaže Miroslav.

"Baš je atrakcija! U centru grada, malo koji grad europski ima u centru grada 
ovako nešto", slaže se Tanja. 

Ali sličnu stvar već godinama ima Berlin. Na Postdamer Platzu u središtu grada Nijemci uživaju u - sanjkanju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zagrebačka staza smeta trgovcima u Bakačevoj, koji tvrde da su ostali odsječeni.

"Ovih dana, otkako je toga, to je katastrofa! Nema posla. Ljudi ne mogu prići", kaže Katarina. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Protukandidatkinje gradonačelnika Milana Bandića u svemu vide političke interese. 

"Nije vrijeme da se organiziraju takva luksuzna događanja i trebalo je svakako Snježnu kraljicu svesti u okvire trenutačnih mogućnosti Zagreba i Zagrepčana", smatra Sandra Švaljek, kandidatkinja za gradonačelnicu grada Zagreba.

"Meni je jako žao da su cijela ta priča i grad Zagreb postali sprdnja u cijeloj Hrvatskoj. Portali su prepuni različitih fotomontaža i svega. Riječ je o pretjerivanju i to nije tako trebalo biti", dodala je druga kandidatkinja za gradonačelnicu, Anka Mrak Taritaš.

A ono što se jedino trebalo dogoditi je da sport i skijaška postignuća budu u prvom planu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo