Naime, dio ugostitelja i trgovaca tvrdi da im je takav način rada neisplativ zbog bankovne provizije, a drugi tvrde da im korištenje kartica predstavlja komplikacije u radu. S druge strane, turisti su zbunjeni i ljutiti jer mnogi od njih ne mogu zamisliti da na ljetovanje nose gotovinu.
No, primjerice u Zadru, dio restorana i suvenirnica isključivo posluje s gotovinom. Kartice čak ne primaju u suvenirnici zadarskog Arheološkog muzeja, a ne primaju ih ni na autobusnom kolodvoru.
"U onoj najužoj špici, znači, nekakvih 20-25 dana smo primorani zbog tehničkih uvjeta posla odreći se kartice jer višestruko kompliciraju funkcioniranje. Imamo popriličan broj storniranih računa, imaju namjeru platiti jednom karticom, pa im ne prođe, pa druga kartica", kazao je za Dnevnik.hr vlasnik jednog restorana.
"Mislim da je to problem jer tako gube goste, a izgubit će i dio zarade u restoranima", komentirala je jedna gošća iz Danske.
Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na vijesti@portal.net.hr.