Temeljem Odluke o organizaciji rada, rasporedu rada i radnog
vremena u Ministarstvu unutarnjih poslova, u vezi s pojavom
bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2, od ponedjeljka
11. svibnja 2020. godine u svim policijskim upravama i
policijskim postajama na upravnim poslovima započelo se s
obavljanjem poslova vezanih uz izdavanje putnih isprava, osobnih
iskaznica i vozačkih dozvola, prijavu i odjavu prebivališta i
boravišta te poslova vezanih uz nabavu i registraciju oružja,
reguliranje statusa i izdavanja isprava stranaca u punom
opsegu.
Obavljanje navedenih poslova u nadležnim policijskim upravama i
policijskim postajama organizirano je u jednoj ili
dvije smjene u skladu sa specifičnim okolnostima,
mogućnostima i mjesnim prilikama, uz ispunjenje svih
epidemioloških mjera, a po potrebi i uz unaprijed dogovorene
termine dolaska.
O radu i mogućnostima obavljanja poslova u konkretno nadležnoj
policijskoj upravi ili policijskoj postaji građani se mogu
informirati i dogovoriti dolazak ili drugi način obavljanja
posla, putem e-pošte ili pozivom na javno dostupne telefonske
brojeve policijskih uprava i postaja.
Kontakte svih policijskih uprava možete pronaći OVDJE.
Kako i gdje riješiti upravne poslove u Policijskoj upravi zagrebačkoj pročitajte OVDJE.