Danas glavnim glradom prometuje više od 350 tramvaja i oko 500 autobusa. Povodom 124. godišnjice organiziranog javnog prijevoza, Zagrebački električni tramvaj odlučio je u promet ponovno pustiti dva tramvaja iz 1923. i 1940. godine. Vožnja je u njima besplatna, kao i u turističkom vlakiću, karakterističnog izgleda i plave boje, koji svakodnevo prometuje po Trgu bana Jelačića.

Prvi su tramvaje vukli konji, jer nije bilo struje. Početkom 20. stoljeća Zagreb se počeo snažnije razvijati. Električni tramvaj tada je već vozio u brojnim europskim i svjetskim velegradovima, ali i u Hrvatskoj, pa Zagrepčani zahtijevaju da se konjski pogon zamijeni električnim. No, valjalo je čekati električnu centralu, koju je Zagreb dobio 1907. godine.

Danas se tramvajima i autobusima, svakodnevno, u Zagrebu vozi nešto manje od milijun putnika. Većina tramvaja novijeg je datuma, a najlijepše, niskopodni tramvaj TMK 2200, je proizvela domaća tvrtka. Rođendanu ZET-a prisustvovala je najstariji vozač tramvaja Stanko Soldo i prva vozačica autobusa Nevenka Bišća. Dvoje ZET-ovih veterana pustili su u besplatnu vožnju old timer tramvaje i turističke vlakiće.