U Rovinju je prije dva dana promovirano specijalno izdanje magazina Time Out Istria za 2019. godinu.
"Time Out Istria 2019 bogat je vodič kroz turističku ponudu Istre u 2019. godini koji objavljuje Time Out Croatia u suradnji sa Turističkom zajednicom Istarske županije. Time Out Istria 2019 na 164 stranice vrhunsko dizajniranog kolor izdanja magazina donosi originalno ispričane priče o novostima u kulturnoj, gastronomskoj, zabavnoj i ukupnoj turističkoj ponudi Istarske županije. Ukupna tiraža navedenog izdanja je 21.000 primjeraka", ističu iz Turističke zajednice Istarske županije.
Istra se želi pridobiti bogate Londončane
Turistička zajednica Istarske županije se opredijelila za realizaciju ovog važnog izdanja koji je, prije svega, namijenjen tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, Skandinaviji, Beneluxu zatim Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, jer smatra da se radi o jako važnim zemljama čiji gosti mogu doprinijeti produženju sezone, odnosno jačanju pred i posezone, stoji u objavi TZ Istarske županije.
"U narednom razdoblju Turistička zajednica Istarske županije želi se probiti u Londonu i njegovoj široj okolici s fokusom na goste srednje-više i više platežne moći, stoga su marketinške aktivnosti na tom tržištu bitno drugačije jer je potrebno izgraditi poznavanje, pa onda svjesnost, zatim razumijevanje i privlačnost. Vjerujemo da će ova publikacija naići na plodno tlo te ostvariti veliki uspjeh na tržištima engleskog govornog područja te pridonijeti afirmaciji branda Istre", ističu.
Time Out Istria s ovim izdanjem postaje dio obitelji globalnih izdanja Time Out-a jer Istra kao regija predstavlja sve vrijednosti koje Time Out globalno promovira od svoga nastanka: različitost, kreativnost, toleranciju, poštivanje tradicije i inovativnost. Zato je naziv ovoga specijalnog izdanja Taste the region i ima višestruko, ne samo gurmansko i enološko, već i kulturno i vrijednosno značenje.
Specijalno izdanje Time Out Istria svi zaintersirani mogu skinuti na internetu, primerice preko facebook profila Time Out Croatia.