"Djeca nisu svjesna kako određeno ponašanje može negativno utjecati na osjećaje i samopouzdanje drugih, njihova empatija nije još u tolikoj mjeri razvijena, ali ovakva klasifikacija druge djece prema tome je li odjeća markirana ili ne, je zabrinjavajuća za djecu te dobi", pojašnjava odgajateljica za Splitski dnevnik.
"Možete samo zamisliti kako se osjeća dijete kojega se tako naziva", dodala je.
Odakle djeci pojam vrijednosti markirane odjeće u tako ranoj dobi, kako je prepoznaju i tko ih je tome naučio? Pitanje je koje bi roditelji ovaj put trebali postaviti sebi.
Splitska odgajateljica objašnjava kako se u ovakvim situacijama djeci kroz pozitivne primjere pokušava ukazati na neprimjereno ponašanje, učiti ih međusobnom uvažavanju i prihvaćanju te onim vrijednostima koje uključuju socijalnu osjetljivost i uvažavanje različitosti. Ali, kako sama ističe, jako je teško intervenirati i utjecati na ono što su djeca naučila od svoje okoline, prije svega misleći na roditelje i širu obitelj.