Kolinda Grabar-Kitarović pojavila se preksinoć na utakmici Lige prvaka između PSG-a i Bayerna. Bivša predsjednica pohvalila se na društvenim mrežama fotografijom s Parka prinčeva, a najviše se nakon dvoboja govorilo o majici u kojoj se Kolinda pojavila na tribinama.
"Na Parku prinčeva. Ja sam kraljica i #bolimepipi", pisalo je na Kolindinoj majici.
Iz natpisa i vizuala na personaliziranoj majici jasno se moglo iščitati kako se bivša predsjednica uključila u reklamnu kampanju za popularno piće Pipi. I ranije je Pipi objavljivao reklamne vizuale s Kolindom kao zaštitnim licem istih.
Kako bismo doznali detalje ovog posla, još jučer smo kontaktirali tvrtku Pipi Beverages d.o.o., no odgovor nismo dobili i objavit ćemo ga čim stigne.
Sve je moguće
Neki u posljednjim potezima bivše predsjednice vide i želju za povratkom u politiku. U kojem svojstvu, to još nije poznato.
"Ona doslovce kaže da ju boli pipi i kao da poručuje: ima li tko tko me želi angažirati, jesam li nekome zanimljiva, fali li vam kandidata", smatra komunikacijski stručnjak Krešimir Macan.
"Sve je moguće, ali nije vjerojatno jer u HDZ-u su Kolindu odavno pročitali. Ona je najbolji primjer one vrste političara koji su svedeni samo na osobnu ambiciju", istaknuo je Radimir Čačić u razgovoru za Direkt.
Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić ne misli da se radi o ozbiljnoj ideji.
"Ona je više otišla u jednu drugu nišu celebrity političara, političara koji nisu dijelom ozbiljne europske niše", istaknula je Mamić.