"Za sve probleme s telefonom i otežanom komunikacijom s ambulantama molimo da se obratite predstavniku stanara", sadržaj je neobične poruke na prozoru i na vratima Doma zdravlja Savica. Još neobičnije, u ravnateljstvu doma zdravlja ne znaju tko je poruke s velikim tiskanim slovima na žutom papiru postavio, dok se predstavnik stanara čudi što je prozvan i zašto bi se netko baš njemu trebao obratiti zbog problema s telefonima, piše Jutarnji list.
Ivan Budimir od svog je prethodnika preuzeo vođenje zgrade prije manje od godinu dana. Bivši predstavnik suvlasnika na toj je funkciji bio dvadeset i jednu godinu, a Ivana je, kako kaže, dočekala tempirana bomba koja je nedavno eksplodirala.
Kanalizacijska cijev koja prolazi iznad doma zdravlja pukla je dva puta u srpnju i još jednom u rujnu. Sada smo donekle sanirali problem koji će do kraja biti riješen u prvom mjesecu sljedeće godine. Odmah sam pokrenuo sve radove i stavljene su nove cijevi, a dom zdravlja cijelo je vrijeme radio. Nakon tog problema, pojavio se problem s telefonskom linijom koji i dalje nije u potpunosti riješen, rekao je Budimir za Jutarnji.
Kada se utvrdio problem s telefonskom linijom, Ivan je, kaže, osobno zvao i obavijestio teleoperatera o kvaru. Kontaktirao ih je nekoliko puta kako bi što prije otklonili kvar, nakon čega su mu prestali odgovarati na pozive. Smatra kako je do problema došlo njihovim neprofesionalnim djelovanjem.
"Netko nam je nelegalno ušao u zgradu, izbušio rupe i napravio štetu. Pitali smo čiji su kablovi, ispada da su ničiji. Svi kontaktirani teleoperateri tvrde da infrastruktura nije njihova. Ne žele priznati pogrešku i peru ruke od toga", kaže predstavnik stanara.
Dodaje da su zbog nestručnih radova probijene dvije betonske deke i pročelje zgrade te da bi netko trebao priznati i sanirati štetu. Osim toga, kaže kako su na broju dva i četiri u Ulici Ljerke Šram izbušeni ulazi zbog postavljanja kabela, a dvojka je upala u prvi plan jer se ondje nalazi dom zdravlja. Na prozoru i vratima istog tog doma zdravlja, koji se nalazi na prvom katu zgrade koje je Ivan predstavnik, pojavili su se natpisi koji upućuju pacijente da se jave predstavniku stanara oko poteškoća s telefonom i otežanom komunikacijom.
"Ne znam tko je to napisao, odmah sam obavijestio ravnateljstvo. Već su me ljudi zvali zbog toga, ali ne razumijem zašto. Pitao sam zašto se obraćaju meni i kakve veze imam s time što neće popraviti liniju, no nisam dobio odgovor", rekao je Budimir.
Domu zdravlja predložio je da promjeni davatelja usluga jer u zgradi postoje i oni koji su, kako kaže, legalni i imaju sve potrebno za obavljanje djelatnosti. Odgovorili su mu da je vlasnik prostora doma zdravlja Grad Zagreb koji ima ugovor s određenim telekomunikacijskim operaterom, a za kojeg Ivan smatra da je uzrokovao štetu i probleme.
"Nakon brojnih poziva pružatelju usluga, obratio sam se za pomoć ravnateljstvu Doma zdravlja i ministarstvu. Pitao sam dva puta pismeno, nebrojeno puta usmeno i svi su me ignorirali. Četiri mjeseca sam odgađao radove zbog toga i nismo uspjeli riješiti problem", kaže Ivan.
Iz Doma zdravlja Zagreb - Centar Jutarnji je dobio odgovor da je prilikom izvođenja građevinskih radova od strane osoba, kojima oni nisu nalogodavci niti imaju s njima veze, došlo do presijecanja kabela što je uzrokovalo prekid telefonskih linija i mrežnih veza u ordinacijama na navedenoj lokaciji. I oni su, kao i predstavnik suvlasnika, kontaktirali pružatelja usluga fiksne telefonije, ali kažu kako u primjerenom vremenu nije bilo pozitivnih pomaka. Zbog toga su nabavili šest novih modema kako bi omogućili korištenje interneta u ordinacijama što je uzrokovalo nepredviđene financijske troškove, a u tijeku je i postupak prijenosa brojeva kod novog operatera.
"Što se tiče natpisa da se pacijenti za sve probleme s telefonom i otežanom komunikacijom obrate predstavniku stanara, isti nije postavljen od zaposlenika Doma zdravlja Zagreb - Centar te nemamo saznanja o tome tko ga je postavio", napisali su Doma zdravlja Zagreb - Centar.