Zagrebačka pivovara kao dio Molson Coors Beverage Company predstavlja novo pivo – PRAHA by Staropramen, koje će se osim na hrvatskom tržištu moći pronaći samo na odabranim tržištima srednje i istočne Europe. Zahvaljujući stoljetnoj tradiciji i stručnosti majstora pivara, Staropramen predstavlja novi premium pilsner lager koji odlikuje posebna kombinacija osvježavajućeg i bogatog okusa s nešto manjim udjelom alkohola od 4 %.
Povodom predstavljanja Praha by Staropramen je, u suradnji s poznatim zagrebačkim brandom high street mode Zagreb Social Club, lansirala limited edition liniju Praha Leisure Club namijenjenu odvažnima. Glavni su protagonist Praha Leisure Cluba četiri lica koja vole pomicati granice i uvijek su u potrazi za novom avanturom. Nakon što je svoje studentske dane proveo u češkoj prijestolnici, Ali Mirza Mulabegović, kreativni direktor Zagreb Social Cluba inspiraciju je potražio u najboljem od oba grada, Zagreba i Praga.
“Mene uz Prag vežu bezbrižni studentski dani koji su poslužili kao inspiracija za Praha Leisure Club. Dugi ljetni dani u prekrasnim praškim parkovima, šetnje uz Vltavu i naravno neizbježni pivski vrtovi su bili glavna mjesta na kojima smo provodili slobodno vrijeme i upoznavali nove ljude i stvarali nova iskustva. Kroz jednostavan, ali snažan vizual s vizurom grada želio sam iskomunicirati dobre trenutke i nove uspomene na koje inspirira nova Praha,” izjavio je povodom lansiranja limited edition linije Ali Mirza Mulabegović, kreativni direktor Zagreb Social Cluba. Uz Ali Mirzu, duh Prahe utjelovila su tri lica odvažna i autentična po svojim životnim odabirima.
Uzbudljiv i kreativan brand
Glumica Anđela Ramljak svojim karakternim ulogama u predstavama koje ruše stereotipe miče granice i predstavlja glas nove generacije. Marko Mrkić, plesač koji je odlučio beskrajno kreativan svijet plesa približiti mladima kroz zabavu, igru i smijeh potičući sve da budu hrabri i da se okušaju u novim avanturama. Fotografkinja Dora Šarić svojim vizualnim jezikom i fotografijama priča priče modernih heroja i heroina birajući lica iza kojih stoje autentično odvažne životne priče. Svako od njih stvara svoj svijet otvarajući vrata kreativnosti i originalnosti što ih čini iskonskim članovima Praha Leisure Cluba.
“Ponosni smo što možemo predstaviti novog člana naše Staropramen obitelji, pivo koje će inspirirati i zadovoljiti potrebe novih generacija. Naši potrošači uvijek traže originalne i moderne ideje. Praha je uzbudljiv i kreativan brand, nastao na odvažnoj ideji, koji predstavlja vrijednosti novih generacija. Baš kao što je okus Prahe bogat i slojevit te donosi sva raznolika lica Praga i svježinu pilsner lagera, tako su i naši potrošači vjerni vlastitim odabirima, autentični, uvijek spremni na izazove i odvažni”, izjavio je povodom predstavljanja Ivo Radman, senior manager za premium brandove Zagrebačke pivovare.
Novo osvježavajuće pivo inspirirano je Pragom i odvažnom avanturom poznatog pivara Michaela Trnke koji je u Staropramenu stvarao najbolje okuse piva punih 28 godina krajem 19. stoljeća. Unatoč tada uvriježenom trendu jakih piva, Trnka se odvažno odlučio pomaknuti granice i napraviti pivo s manjim postotkom alkohola. Bilo je to osvježavajuće pivo koje je utjelovilo duh modernog doba objedinjujući tehnologiju, tradiciju i kvalitetu. Upravo zahvaljujući ovom receptu, majstori pivari u Staropramenu su proizveli Prahu, pivo bogatog okusa koje donosi priče o različitim licima Praga, a koje je ujedno i odraz novog doba.