Autobus Čazmatransa, koji vozi na liniji Zagreb - München - Ingolstadt - Nürnberg, trebao je u utorak u 22.45 sati krenuti s perona 502 zagrebačkog kolodvora.
Putnici su na peronu bili već od 21.30 sati, ali autobus se nikad nije pojavio.
"Nas 35 čekalo je na peronu broj 502, koji je bio označen na našim kartama i s kojeg i inače redovito ide ova linija, no autobus nikako nije dolazio. Prvo smo mislili da kasni pa smo se išli raspitivati na šalteru za informacije, no kad je već prošlo sat vremena od trenutka kad smo trebali krenuti na put, ponovo smo otišli na šalter za informacije gdje nam nitko nije niti želio niti znao pomoći. Kad smo već bili posve očajni, neki od putnika pozvali su policiju”, ispričala je čitateljica Jutarnjeg lista.
Naime, autobus Čazmatransa krenuo je s perona 202 s dva putnika prema Njemačkoj.
Ogorčena putnica kazala je da su svi platili karte i čekali do dugo u noć.
Iz Čazmatransa potvrdili su da je njihov vozač krenuo s pogrešnog perona.
"Istina je, naš je vozač doista tu večer autobusom krenuo s pogrešnog perona te dobar dio putnika ostavio u Zagrebu. Ipak, želimo naglasiti da krivac za ovaj slučaj nije naš vozač već jedan mlađi radnik iz suradničke kompanije Croatia bus koji je taj dan radio dispoziciju. On je pogrešno našeg vozača uputio na krivi peron te mu kazao kako ga čekaju dva putnika", poručili su iz Čazmatransa.