Dio Splićana dobio je račune za telefonske usluge Hrvatskog Telekoma i to uvećane za pojedinačni iznos od 160 kuna. Poslije toga su provjerili stavke iz računa pa su shvatili da trebaju platiti za uslugu koju nisu koristili, a kako kažu, nisu znali ni da postoji. Računi su im poslani iz središta HT-a u Zagrebu.
"Moj otac je 80-godišnjak, telefon mu služi za komunikaciju s nama, ne koristi nikakve druge opcije. Zbunio ga je iznos računa, pa sam sve provjerio i ustanovio kako mu je naplaćeno korištenje nekakvog SMS bona. Kakvog bona, zaboga, kad je on dugogodišnji pretplatnik spomenutog teleoperatera i nema potrebe da kupuje bilo kakve bonove, a kamoli nekakve SMS bonove. Kako se ludosti nikada ne događaju samo jednom, stigla je i meni ovomjesečna uplatnica, s istom dodatnom stavkom", rekao je Splićanin E.B. za Slobodnu Dalmaciju.
Neugodno iznenađenje
Ni ovaj Splićanin ni njegov otac nisu koristili tu uslugu HT-a koja košta 160 kuna. Kada se na nju još "lupi" PDV, mora se platiti iznos od 200 kuna.
03.06.2019., Zagreb - U Business Showroom-u HT-a u Radnickoj 21, odrzano je predstavljanje donacijskog programa 2019/2020 u partnerstvu s Institutom za razvoj i inovativnost mladih. Nova zgrada HT-a. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
"Neugodno iznenađenje! Ugledaš račun za T-mobile usluge uvećane za nemalih 200 kuna. Neuobičajena stavka kupnje bona u iznosu od 160 kuna plus PDV me zbunila, pogotovo kada imam takozvanu 'flat pretplatu' i nikad nisam koristio uslugu za koju me se tereti. Nakon beskonačnih prepisivanja, pozivanja HT-ove Službe za korisnike, stisni 'jedan, dva, tri', pa 'pričekajte do javljanja slobodnog operatera', ocu su priznali reklamaciju, a ja još čekam rješenje svojeg prigovora. Srećom pa ne plaćam račune trajnim nalogom, jer bi mi s računa već skinuli novac, ne sumnjam u to", govori čovjek.
Iz HT-a se korisnicima ispričali zbog neugodnosti
Novinari Slobodne Dalmacije o ovom su problemu koji muči niz Splićana poslali Odjelu za korporativne komunikacije HT-a. Iz HT-a su pozvali svoje klijente da se jave Službi korisničke podrške ako primijete da je navedena stavka pogrešna na računu kako bi im se obavio ispravak.
"Provjerom je utvrđeno kako je manjem broju korisnika na računu navedena stavka kupnje bona, odnosno SMSbon usluga, iako nisu koristili uslugu kupnje bona.
Trenutačno obavljamo detaljne provjere kako bi se utvrdile sve činjenice, a korisnicima kojima je navedena ova stavka na računu, a nisu koristili uslugu kupnje bona, vratit će se novac u najkraćem mogućem roku. Još jednom se ispričavamo našim korisnicima radi nastale neugodnosti", rekli su iz Hrvatskog Telekoma.