Pelješki most čije je otvaranje zakazano za utorak 26. srpnja, najveći je hrvatski infrastrukturni projekt financiran iz EU-ovih fondova, na tom projektu dugom jedno desetljeće radilo je nekoliko vlada, a očekuje se da će njegove gospodarske koristi biti u najmanju ruku uz bok političkim i općedruštvenim.
Most je dio projekta "cestovna povezanost s južnom Dalmacijom". Vlada je u veljači 2017. godine usvojila odluku o financiranju toga projekta koja je vezana za izgradnju Pelješkoga mosta, projektnu dokumentaciju i sufinanciranje sredstvima Europske unije. Ta je odluka bila preduvjet za realizaciju gradnje mosta i pristupnih cesta koji će obilježiti iduće godine.
No i prije toga, još u svibnju 2013. godine, Europska komisija naručila je predstudiju izvodljivosti koja je pokazala kako je Pelješki most najbolje rješenje za povezivanje juga Hrvatske s ostatkom države.
Hrvatske ceste izradile su tada prijavu velikog projekta za projekt Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom, da bi Vlada "Odluku o financiranju projekta Cestovna povezanost s Južnom Dalmacijom" popratila riječima da se time jača prometna povezanost Dalmacije s ostatkom zemlje, što je ujedno i dio Strategije prometnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje od 2014. do 2030. godine.
Radilo se o najvažnijem geostrateškom projektu u Hrvatskoj, projektu od nacionalnog interesa, čijom će se izgradnjom konačno dokinuti teritorijalni diskontinuitet Hrvatske.
Rimac Nevera postat će prvi automobil koji će prijeći Pelješki most, a za upravljačem će biti glavni inženjer Nevere Matija Renić.
S druge strane mosta, iz Brijeste, krenut će automobil u kojem će biti nekadašnji trostruki europski prvak na brdskim utrkama Niko Pulić.
Nevera koja će prijeći Pelješki most prvi je proizvodni primjerak električnog hiperautomobila Rimac Automobila. Danas popodne stigla je u Komarnu.
Večeras je održana generalna proba. Mostom su se prvi put provozali Nevera i Pulićev automobil. U galeriji u nastavku pogledajte kako je to izgledalo: