U najvećem Drive-In Kinu je u subotu navečer šest stotina posjetitelja iz 300 automobila uživalo u projekciji atraktivnog filmskog blockbustera Prvi Čovjek na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma.
„Jedva smo dočekali da krene ovo naše Drive-In Kino, jer smo, kao i veliki broj Zagrepčana željni društvenih događanja poslije skoro dvomjesečne izolacije po kućama i stanovima zbog epidemije koronavirusa. Kad smo obznanili ideju da priređujemo tjedan filmova u novom formatu i u skladu s još uvijek aktualnim mjerama zaštite od zaraze koronavirusom, ne prestaju pozivi znanih i neznanih. Vjerujemo da ćemo filmofilima i ljubiteljima večernjih izlazaka prirediti veselje svih ovih dana,“ - kaže Zoran Krečar, jedan od voditelja projekta Drive-In Kino, jedini event - s razmakom iz tvrtke Kreativna Poslovna Rješenja koja je nositelj ovog atraktivnog događanja sljedećih šest dana u glavnom gradu Hrvatske.
Ni problem s akumulatorom, koji se mladom paru posjetitelja ispraznio u automobilu tijekom projekcije, nije pokvario večer jer je organizacijski tim odmah priskočio u pomoć.
Film je prikazan na dva velika 15-metarska ekrana kako bi svaki od posjetitelja iz automobila imao dobru preglednost, a zvuk filma pratili su putem prilagođene radijske frekvencije u automobilu. Za vrijeme projekcije posjetitelji su uživali u bogatom paketu s grickalicama i osvježavajućim pićima koje im je organizator predao na ulazu u prostor kina.
'Kino kakvo smo gledali u filmovima'
„Sviđa nam se ovakvo kino, posebno jer smo to do sada gledali samo u filmovima,“ - ističe mlađi par posjetitelja na odlasku iz Drive-In Kina i nastavlja: “Nadamo se da će i nakon popuštanja mjera biti ovakvih događanja, a u Drive-In Kino doći ćemo još koji put. Bilo je odlično.“
Organizatori su se pobrinuli da posjetitelji u ovom kinu na otvorenom imaju epidemiološko-higijensku zaštitu na najvišoj razini i potpuni komfor. Na raspolaganju je veliki broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake predstave.
Svi djelatnici organizatora cijelo vrijeme nose zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja, a ulaznice se skeniraju beskontaktno.
U sljedećih šest dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma nastavit će se projekcije atraktivnih filmskih blockbustera u najvećem Drive-In Kinu u Hrvatskoj. Ljubitelje dobrih filmova čekaju još Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma, Smrtonosni strojevi, Yesterday i projekcija filma Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw koja je bila odgođena zbog sigurnosnih razloga, dok postojeće ulaznice odgođene projekcije vrijede za novi termin.
Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr,Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.