Mala izlaznost na europske izbore glavni je problem s kojim se suočava Europski parlament. Kandidati pokušavaju potaknuti birače da iziđu na izbore nizom kampanja i uvjere ih da odlučuju o svojoj sudbini. Sama po sebi kampanja niti u Hrvatskoj, niti u Europi nije pretjerano zanimljiva, ali nešto drugačijim pristupom. Parlament je ovoga puta pogodio u sridu više nego iti jedna stranka. Pitali su - hoćete li učiniti sve za budućnost svoje djece?
VEZANE VIJESTI
- Izbori za EP: Prvi rezultati očekuju se u nedjelju 26. svibnja tek poslije 23 sata
- Danski kandidat za EU parlament na Pornhubu: 'Kada završite sa samozadovoljavanjem, glasajte za mene'
Glavni promospot europskog parlamenta pokrenuo je najjače emocije koje u životu imamo, a zbog intimnih trenutaka uhvaćenih u spotu mnogi su ga na prvu nazvali šokantnim.
"To je lijepo napravljeno, ali da li su birači bili dovoljno potreseni da stanu i razmisle: Aha, u kakvoj će Europi živjeti moje dijete?Jer nisu prikazane alternative", rekao je komunikacijski analitičar Krešimir Macan.
Tema je pogođena, spot cilja točno tamo gdje bi trebao, objašnjava Macan, ali fali ona iskra koja bi zapalila raspravu, a upravo to je trebala biti zadaća.
Na pitanje dijele li se ikada spotovi političkih kampanja među mladima, Macan odgovara:
"A to je ideja kampanje. Da se napravi nešto što će se dijeliti. Čemu inače kampanja ako vas neće pokrenuti na akciju? Što će nam takva kampanja? Kampanja je rat."
Ovoga puta rat za prije svega mlade glasače.
Parlament ne smije predstavljati ideologije, zauzimati strane, osim službene politike koju zastupa jer su spotovi plaćeni novcem svih poreznih obveznika.
U Hrvatskoj je na prošle europske izbore izašlo samo 24% birača. Što znači da je samo 950 000 ljudi imalo pravo prigovarati na kavama.