Drugi tjedan po otvaranju vrtića, piše Novi list, u njima nema tko raditi. Nema odgojitelja, nema niti nestručnih zamjena, nema spremačica, nema niti kuhara, niti pomoćnog kuhara. Odgojno-obrazovni rad ne provodi se jer ga nema tko provoditi, pa su vrtići postali čuvališta u kojima djeca korisnika dobivaju obroke upitne nutritivne vrijednosti – upozorava dopredsjednica Sindikata obrazovanja, medija i kulture Hrvatske (SOMK) Ingrid Čavić.
Dodajući da je SOMK, podružnica Dječji vrtić Rijeka, još u srpnju reagirao na najavu Grada Rijeke, koja se odnosila na otvaranje dodatnih kapaciteta za naknadni upis djece u dječje vrtiće kojima je osnivač Grad, Čavić kaže da je tada SOMK upozorio na skori manjak odgojitelja te da je potrebno hitno povećati plaće i ponuditi ugovore o radu na neodređeno vrijeme.
Međutim, osnivač Dječjeg vrtića Rijeka na to se oglušio, piše dalje.
"Odgojno-obrazovni rad se ne provodi jer ga nema tko provoditi, pa su vrtići postali čuvališta u kojima djeca korisnika dobivaju obroke upitne nutritivne vrijednosti. Postavlja se opravdano pitanje – tko je odgovoran za takvo stanje u dječjim vrtićima čiji je osnivač Grad Rijeka?"
Hoće li, kad se utvrdi ime i prezime odgovornog za takvu situaciju, ta osoba preuzeti odgovornost i hoće li se onda zaista poduzeti odgovarajuće mjere da bi vrtić konačno i uistinu bio odgojno-obrazovna ustanova? Ovdje nije riječ o nezadovoljstvu radnika, ovdje je riječ o upozorenju Sindikata da provođenje rada u postojećim uvjetima ne samo da nije održivo, nego nije moguće, ističe Čavić.
Međutim, zamjenica riječkog gradonačelnika, Sandra Krpan kaže da te optužbe SOMK-a nisu utemeljene:
"U sve tri ustanove predškolskog odgoja, kojima je osnivač Grad Rijeka, odgojno-obrazovni rad se od samog početka pedagoške godine odvija normalno, bez većih problema."
Postoji, kao i u svim velikim kolektivima, a dječji vrtići u Rijeci imaju više od 300 zaposlenih, određeni broj kratkotrajnih bolovanja na radnim mjestima odgojitelja, spremača i kuhara, međutim, svim je zaposlenicima dobrobit djece na prvom mjestu te početak nove pedagoške godine teče na uobičajeni način.