Bez obzira na naznačena sniženja, kupci su prilično oprezni.
''To je tako, ono što ne ide to je sniženo maksimalno. Tako je upravo sada, krećem se po dućanima za obuću. Ono što vrijedi to nije sniženo ali niti lipe, a ono što im stoji, to je sniženo i to svi gledaju i kupuju'', kaže Renata Bauer .
Sve mora biti jasno
Dobra vijest za sve kupce jest ta da su s Novom godinom stupile nove promjene u Zakonu o zaštiti potrošača. Tako trgovci na najvećem sniženju moraju imati barem petinu robe koja je na rasprodaji. Takvi proizvodi jasno moraju imati oznaku "akcijska prodaja". Trgovac mora istaknuti i redovnu cijenu prije popusta.
''Do 1.1. imali smo označavanje popusta s postocima na naljepnicama. Nakon 1.1. imamo i nove cijene, znači novu i staru cijenu. Na svakom artiklu pa i na kutijama se nalazi stara cijena koja je prekrižena i označena popustom, te nova cijena", objasnila je za RTL prodavačica Izidora Ivković.
Popusti tri puta godišnje
Sezonska sniženja mogu se uvoditi u razdoblju između 27. prosinca i 10. siječnja. Proljetne kolekcije mogu na rasprodaju između 1. i 15. travnja, dok će ljetne na popuste između 10. i 25. kolovoza.
Odluka mora brzo pasti jer sezonsko sniženje ne može trajati vječno.