brojne inovacije /

Snažan razvoj Fructala u regiji: investicije u 2018. godini vrijedne više od 1,8 milijuna eura

Image
Foto: PROMO

Kompanija Fructal koja od 2011. godine uspješno posluje u okviru Nectar grupe, najavila je daljnje širenje poslovanja u regiji.

1.2.2019.
16:18
PROMO
VOYO logo

Nectarova akvizicija Fructala jedna je od rijetkih direktnih investicija iz Srbije u Sloveniju, a s obzirom na vrijednost od 50 milijuna eura, jedna je od najvećih. Akvizicijom Fructala kompanija Nectar uspješno je integrirala nekada najveću i na neki način ikonu brandova u bivšoj Jugoslaviji i nastavila je investirati u razvoj kroz brojne inovacije i investicije u nove tehnologije, kao i u razvoj novih tržišta.

Fructal  danas izuzetno uspješno posluje s brojnim prepoznatljivim brandovima u regiji. U Sloveniji je apsolutni lider u sokovima s tržišnim udjelom od 41%, bilježi rast na tržištima ex Yu regije i zajedno s Nectarom lider je u regiji sa 22% tržišnog udjela. Prema Valicon listi najjačih brandova, u kombinaciji Nectar Fructal je 8. najjači brand u regiji.

To postiže sa stalnim inovacijama i godišnje na tržište uvede preko 100 novih proizvoda, s čime su povezane investicije u opremu, koje su u 2018. godini iznosile 1,8 milijuna EUR. Kompanija Fructal sa preko 20 brandova ostvaruje godišnji promet od 46 milijuna eura i bilježi konstantan rast prihoda u odnosu na predhodne godine. Fructal raspolaže proizvodnim kapacitetima u Ajdovščini i Kamniku u Sloveniji, ali i u Skoplju u Makedoniji.

Kao lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova u Jugoistočnoj Europi  kompanija Nectar je nakon akvizicije Fructala uložila značajna sredstva u  njegov  daljnji razvoj i širenje u regiji, ali i izvan ex-Yu granica i na prekoocenska tržišta.  Danas Fructal i Nectar zajedno izvoze na preko 60 tržišta, a uspješnim nastupom na međunarodnom SIAL sajmu u Parizu, otvorena su vrata ekspanziji kompanije na nova tržišta poput Kine, Gruzije i Libije. Kompanija je najavila i nastup na predstojećem najvećem međunarodnom sajmu Gulfood u Dubaiju s ciljem otvaranja novih dalekih tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog odličnih rezultata nezavisna analitička kuća Bisnode (koja je partner bonitetne kuće Dun & Bradstreet) na osnovu izvrsnosti i uspješnosti poslovanja Fructalu dodijelila je europski certifikat – najvišu ocjenu bonitetne izvrsnosti AAA i rangirala Fructal među 1,6% poslovnih subjekata u Sloveniji, koji dostižu standard zlata poslovne izvrsnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
aia
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike