Bolesna Osječanka, nakon što joj je liječnik otvorio bolovanje, u sandučiću je našla opomenu pred otkaz te još uvijek neizliječena od liječnika, zatražila da joj zatvoriti bolovanje. Liječnik je na to burno reagirao i upozorio ju na to da bi joj se stanje moglo pogoršati ukoliko se vrati na posao. Zatražio ju je i adresu od poslodavca rekavši joj kako će ga pitati je li spreman odgovarati za zdravlje svoje zaposlenice.
"Rekao je da će mu napisati prijavu, no nisam željela dolijevati ulje na vatru pa sam rekla neka ostane sve na tome da sam primila opomenu pred otkaz na bolovanju. Ubrzo sam se vratila na posao i više nitko u tvrtki ništa nije spominjao vezano uz to. Vjerujem da bih dobila srčani udar od šoka kad sam otvorila sandučić i vidjela kako mi se prijati otkazom", rekla je Osječanka za Glas Slavonije.
Osječki pravnik pojasnio je kako je ovaj postupak, pravno gledajući, ispravan te kako sve ovisi i o tipu eventualnog otkaza, a da se protiv opomene pred otkaz ne može podnositi tužba.
Liječnici ipak ne prakticiraju slati prijave poslodavcima te se zapravo radi o izoliranom slučaju. Prema riječima dr. Nataše Stanišić, voditeljice Obiteljske medicine Doma zdravlja Osijek, poslodavac može zatražiti kontrolu bolovanja, što često i rade. U takvim slučajevima liječničko povjerenstvo ocjenjuje je li privremena nesposobnost za rad opravdana, piše Glas Slavonije.