Nikako da HEP-ovoj Elektri ove godine krene prema planu, bar kada su u pitanju odnosi s potrošačima. Prvo je početkom godine zbog poslovnog i informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije došlo do promjena, pa i privremenih poteškoća u pružanju usluga korisnicima. Kasnile su uplatnice, jedno vrijeme nisu funkcionirale aplikacije za prijavu (samo)očitanja brojila (Moja mreža) te one za uvid u stanje računa (Moj račun), javlja Glas Slavonije.
Sada su, pak, Elektrini klijenti s velikog područja Slavonije, posebice Valpovštine, dojavili kako su na novopristiglim akontacijskim uplatnicama dobili ekstremno visoke iznose, gotovo dvostruko veće od uobičajenih. Pojedina kućanstva iznenadili su računi s iznosom od gotovo 700 kuna, a prije su plaćali tristotinjak.
Čitatelji Glasa Slavonije kažu kako su im računi veći iako se u pogledu potrošnje električne energije u njihovim kućanstvima nije ništa tako dramatično promijenilo u smislu povećane potrošnje. S druge strane, od dijela osječkih potrošača stižedojava kako su dobili “smiješno” male iznose od samo dvadesetak kuna, a da nije u pitanju izravnanje iznosa preplate sa stvarnim zaduženjem. Tu su i oni koji uplatnice još nisu dobili. Naposljetku, ni samoočitavači nisu ponovno mogli preko aplikacija dobiti željenu uslugu... Svi oni pohitali su kontaktirati nadležnu Elektru preko potrošačkog telefona, no ni tamo nije bilo puno sreće - linije su jednostavno bile preopterećene.
"Zbog informatičke pogreške dijelu kupaca dostavljene su neispravno izračunane akontacijske rate. U tijeku je utvrđivanje koliko ima takvih slučajeva. Svim kupcima bit će dostavljene ispravljene akontacijske rate", odgovaraju iz središnjice HEP Grupe.