U utrci za Pantovčak bitna stavka je i naravno novac, odnosno koliko će koji kandidat imati na raspolaganju za kampanju.
U veljači se na sastanku predsjedništva HDZ-a razgovaralo o tome da se za kampanju Kolinde Grabar-Kitarović izdvoji samo tri milijuna kuna. Usporedbe radi, u prošloj predsjedničkoj kampanji Kolinda je potrošila 8,3 milijuna kuna i pobijedila za dlaku.
Njen protukandidat Zoran Milanović čini se, neće morati brinuti zbog novca.
"Lova za izbore mu nije problem", rekao je za Express izvor blizak Milanoviću pa dodao: "Već su ga neki od investitora zvali i nudili se. Budžet je oko 10 milijuna kuna."
Hoće li se i on uključiti u predsjedničku utrku, pjevač Miroslav Škoro još nije objavio, no za njega novac ne bi trebao biti problem. Škoro je poduzetnik, i to vrlo ozbiljan. On, kako piše Express, posjeduje udjele u ekspanzivnim tvrtkama. Primjerice, tvrtka Omega Software, u kojoj Škoro, prema vlastitom priznanju, ima oko pet posto udjela, izrazito je brzorastuća informatička tvrtka. Lani je ostvarila čistu dobit od 12,7 milijuna kuna na 55,3 milijuna kuna prihoda. Mnoge aplikacije koje koriste građani, a vlasništvo su lokalnih tvrtki, gradova ili državnih tijela razvila je upravo tvrtka Omega Software, primjerice u aplikaciju za prijavu komunalnih nepravilnosti u Zagrebu.
Mon Perin d.o.o. je druga uspješna tvrtka u kojoj je Škoro jedan od dioničara. Ima ih 900, a na svojoj stranici navode da su to Baljani i prijatelji Bala. Radi se o turističkoj tvrtki koja se najviše veže za bivšeg člana Adrisa i Plinija Cuccurina. Mon Perin je lani ostvario 11,5 milijuna kuna čiste dobiti na 39 milijuna kuna prihoda i također stalno rastu, tako da se i ta Škorina investicija pokazala veoma dobrom.
Osim po vlastitom priznanju da je investirao i u dionice Hrvatskog telekoma, nemoguće je znati gdje je sve Škoro rasporedio svoj novac i ubire dividendu, ali je definitivno da je Škoro imućan čovjek koji može ako poželi i sam iznijeti svoju kampanju. Ono što je Škoro očito osnovao za svoj gušt je tvrtka Campus za proizvodnju vina. Tu su suvlasnici samo on i supruga Kim Ann. Proizvode vino. Škoro je u šali znao reći da on na tom poslu ne zarađuje, no iako dobit nije velika, tvrtka je daleko od minusa i također polako raste. U 2013. godini su imali ukupno 1,6 milijuna kuna prihoda, a u 2017. su to udvostručili. Svake godine ostvare neku dobit. Od 6300 kuna te 2013. pa do rekordnih 670.000 kuna u 2016. godini. Zadnja godina za koju su dostupna izvješća je 2017. i tada su imali 412.000 kuna čiste dobiti
Jedino tvrtka MB kvadrat koju je osnovao s partnerom
Brankom Žibratom polako ide prema dolje. Radi se
o građevinskom poduzeću koje je bilo prozivano zbog preprodaje
zemljišta u Poličniku, ali Škoro i partner su jeftinije kupili
zemljište u gospodarskoj zoni, izgradili objekt i onda ga prodali
i zaradili, piše
Express.