Profesorica je u Rijeci, učenica u Zagrebu. ''Najčešće bih sjela i krenula učiti. I onda bi mi jednostavno postalo dosadno. I onda ne bih više učila. Samo ponavljala onako nešto malo sitno. A ovo mi je baš puno pomoglo jer ne mogu odustati, nego sjediti tu ispred kamere i pričati i rješavati'', ističe Dora.
Kad odzvoni školsko zvono za kraj nastave, osmašice Dora i Nora ne ostaju na dopunskoj nastavi ni instrukcijama jer za svu pomoć koju trebaju pri učenju - jednostavno se ulogiraju, odaberu predmet, i putem kamere im se javi profesor.
''Mogu dijeliti svoja iskustva iz škole, mogu učiti jedan drugoga, ali prvenstvena je namjena je da profesor svojim iskustvom i znanjem prenosi na njih to neko novo znanje i pomaže im pri rješavanju problema'', objašnjava Krunoslav Bodružić, jedan od pokretača Škole u oblacima.
Do ideje za Školu u oblacima pokretači su došli vlastitim iskustvom. Puno rade pa bi često s djecom online rješavali zadaću.
''U 21. stoljeću pričamo o digitalizaciji školstva, kupujemo djeci play statione, imamo smart tv-ove, a nismo u principu sve to skupa ponudili da djeca koriste kako treba'', objašnjava Marina Baklaić, jedna od pokretačica Škole u oblacima.
15- ero nastavnika predaje gradivo i sastavlja zadatke prema sadašnjem kurikulumu.
''Djeca, to me iznenadilo, brže prihvaćaju nego odrasli, tako da se na prvom satu samo nekoliko minuta treba potrošiti na ove tehnikalije'', ističe Ema Matijević, profesorica matematike.
Na ovakvoj nastavi koju pohađaju dvaput tjedno učenici su, kaže, puno koncentriraniji i lakše uče.
''Mogu ih pitati što god ne znam, a oni će mi baš objasniti. Ful mi se sviđa. Jednostavnije je nego obična škola i zabavnije je'', zaključuje Dora.
Sretni su i roditelji jer štede vrijeme i novac za instrukcije, a djeca im napokon korisno provode vrijeme na internetu.