Nezavisna saborska zastupnica s liste Mosta, Marija Selak Raspudić, danas je na konferenciji za medije govorila o influencerima. Ona smatra da bi oni trebali biti tema u Saboru i da nemaju radnička prava, što bi se, misli ona, trebalo promijeniti.
"Pandemija je potencirala rad od doma i u tom svjetlu najave izmjene našeg već zastarjelog Zakona o radu i aktualna diskusija o položaju uloge influencera koji ukazuje na potrebu za artikuliranjem i poznavanjem novih oblika rada prisutnih u virtualnom svijetu. Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata i svoj privatni život su prepustili radu, kod njih je zamućena granica između privatnog i javnog života. Njihov je osnovni nedostatak-nedostatak radničkih prava", prenosi N1 izjavu Selak Raspudić.
Zakon o diskonekciji
Selak Raspudić je dodala da je u radu od kuće najveći problem što radnici ne mogu odvojiti privatno od poslovnog pa se referirala na Francusku. Ondje postoji zakon o diskonekciji koji to regulira.
"Ovaj zakon se osobito tiče onih koji rade u kreativnoj industriji, svih onih u korporativnom i privatnom sektoru koji moraju biti na raspolaganju šefovima cijelo vrijeme", veli Selak Raspudić te poručuje da će Most u Saboru otvoriti raspravu o Zakonu o diskonekciji.
Miletić stao u obranu mlade napadnute influencerice
Marin Miletić iz Mosta osvrnuo se na influencere kao jedan od njih.
"Porezna uprava nije mi znala reći što napraviti kako bi se to reguliralo. Duboko sam razočaran kad sam vidi kako se napadaju mladi ljudi koji su to što jesu, a neki pojedinci iz našeg društva verbalno ih napadaju. Mi stariji bi mladim ljudima trebali pomoći. Borit ću se za slobodu hrvatskog građana, a napose mladih ljudi koji su napadnuti bez ikakvog razloga", prenosi N1 izjavu Marina Miletića.
"Tip kupovine pratitelja je puno opasniji, a često je i slučaj u političkim kampanjama, gdje se na različitim platformama kupuju pratitelji da bi se povećao broj onih koji navodno prate te platforme i da bi se time manipuliralo u političke svrhe", osvrnula se Selak Raspudić na influencere koji kupuju pratitelje.