U tu su svrhu održane su brojne edukativne radionice na kojima je članstvu podijeljen svojevrsni anketni listić na kojem bi trebali navesti, po mogućnosti, deset osoba iz kruga obitelji i prijatelja te ih uvjeriti da je SDP pravi izbor, piše Vjesnik.
Zamišljeno je da se "anketirane" animira tako da im se predstavi stranački program, pogotovo na ključnim pitanjima gospodarstva i obrazovanja. Akcija će se provesti u svim izbornim jedinicama.
Program "Glas po glas" bio je mjestimično aktiviran i u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore 2009. godine, a pokazao se punim pogotkom jer je kandidat SDP-a Ivo Josipović uvjerljivo "pomeo" konkurenciju i postao prvi predsjednik Hrvatske iz redova te političke opcije. U SDP-u smatraju i da je to izvrsna prilika da birači komuniciraju sa strankom, nudeći eventualno neke svoje prijedloge i vizije.
"Radi se isključivo o stranačkim pripremama za predstojeće izbore. S obzirom na to da je ovdje riječ o unutrašnjim pitanjima SDP-a, jasno je da detalji ipak nisu stvar za javnost", kratko je prokomentirao voditelj ove kampanje Nenad Stazić.
Vezani članci:
arti-201106040289006 arti-201106010618006 arti-201104220629006 arti-201103240686006 arti-201105261102006