Sapunaju dasku da bi se mi vrtjeli na ringišpilu

Vlada i ekonomski stručnjaci nikako ne mogu uskladiti molitve.

13.11.2010.
13:14
VOYO logo

Kad je vidio da Vlada više ne reagira ni na njegove kritike, prvi čovjek HNB-a, čini se, odlučio se za novu strategiju. Nije, kaže, imao priliku Vladi prenijeti poruku jer s njom u posljednje vrijeme malo kontaktira, pa joj je odlučio javno reći da je čelnik Europske središnje banke izjavio da srljamo pravo u katastrofu. No teško da će domišljatost guvernera, kojom se želi upozoriti da europske institucije ne gledaju blagonaklono na nerad naše Vlade, utjecati na nju. Vlada je pokazala da je baš briga na koju stranu srljamo. Važno joj je samo da se održi na vlasti do kraja mandata, a pri tome sapuna dasku onima koji bi mogli doći iza nje. Valjda s tim računaju da će se onda pobjedonosno vratiti na tron kada drugi posustanu vadeći kestenje iz vatre. I onda će opet sve u krug, poput ringišpila. Samo će narod biti taj kojem će od vožnje na njemu biti muka.

arti-201011110033006

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dok Željko Rohatinski još uvijek pokušava utjecati na Vladu da se pokrene, njegove kolege ekonomisti ovog su tjedna u Opatiji uz MMF već počeli spominjati i molitvu Oče naš. No teško da će i On zemlji moći otpustiti te silne dugove koji su se nagomilali. Teško da je više mogu spasiti i ozbiljni rezovi, ali oni su zasigurno dobar put da se već postojeća šteta umanji. Spominjao ih je, ovaj put i sam oštro kritizirajući Vladu, Željko Lovrinčević, savjetnik premijerke.

arti-201011100863006

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vožnja kroz crveno svjetlo u gradu, ulaženje "u škare", škripanje guma ili prebrza vožnja. Sve je to jako zanimljivo velikim dječacima koji nikada neće odrasti, ali će zato itekako imati priliku da kao velika djeca svojom vožnjom u smrt odvedu druge ljude. Upravo takva tragična igra, čini se, u proteklih je tjedan dana stajala života 20-godišnju djevojku.

arti-201011050827006 arti-201011130018006

Hrvatima šopinga nikad dosta. Oni kad imaju i lipu viška gledaju u čemu bi je mogli dobro utopiti. Čast onima koji su s dolaskom krize punili i čarape za teška vremena, no još uvijek je puno onih koji za to puno ne mare. Dokazuje to i veliko zanimanje za City Centar One u Splitu, te za zagrebački Arena Centar, koji će u našu zemlju uvesti još poneku dodatnu marku. Ali s njim, podsjetili su nas upućeni, ne nužno i kvalitetu te marke. Pa sad opet krenite trošiti!

arti-201011100624006

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I za kraj nova američka kampanja! Nećemo detaljizirati. Samo ćemo reći - tako se to radi, pa tko voli nek' izvoli.

arti-201011110288006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo