Posljednja je prilika za uloviti Black Friday popuste. Trgovine su i danas bile pune, no znatno manje nego lani. Kako RTL doznaje, na sam Crni petak Hrvati su u trgovinama potrošili značajno manje nego na isti dan prošle godine, a sve je popularnija internet kupovina.
Posljednja prilika za sniženu kupnju napunila je šoping centre - no, očekivano, ipak manje no prethodnih godina.
Popusti manji nego na Zapadu
Najviše su se kupovali električni uređaji i odjeća i obuća. Artikli su uglavnom bili sniženi od 20% do 70%. Iz Hrvatske udruga za zaštitu potrošača kažu - daleko je to od onih popusta u Zapadnim zemljama.
"Ovi koji najavljuju do 70% onda kad pogledate na webshopu, nađe se jedan ili dva beznačajna artikla 70%, a sve ostalo se kreće u tim razinama 20-30%, dakle to je svojevrsno zavaravanje", kaže Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Hrvati su svakako ove godine manje trošili no prethodne. U usporedbi s crnim petkom prošle godine, potrošnja je pala za gotovo 100 milijuna kuna, što je pad od 13%. Izdano je gotovo milijun i 300 tisuća računa manje, minus je to od 17%.
Kupovina seli na internet
Mnogi su kupnju preselili na internet. Iz jednog od najvećih web shopova u Hrvatskoj javljaju da imaju duplo više prodaje no lani.
"Kod nas je 45% onih koji kupuju online, u Zapadnoj Europi je to
83#, dakle još uvijek dosta zaostajemo ali krenulo je sad sa
Covid-19 pandemijom", kazala je Ana Knežević.
OFF: Sutra je i Cyber Monday - dan za velika sniženja baš na
Internetu.