ROTOR JE NAPOKON GOTOV I SPREMAN ZA PROMET, ALI BANDIĆ OTVORENJE NE PLANIRA TAKO SKORO: /

'Već sam vam prije rekao kad će to biti'

Image
Foto: Boris Ščitar/pixsell, Patrik Macek/Pixsell

Trenutačno je izgrađeno 96 posto rotora. Ostaje još staviti u pogon tramvajsku prugu. Sada se postavljaju vodovi za tramvaj, treba još i urediti okoliš, a sve to bit će gotovo do travnja

9.1.2020.
7:12
Boris Ščitar/pixsell, Patrik Macek/Pixsell
VOYO logo

Najveći rotor u Hrvatskoj, onaj na zagrebačkom Remetincu, dovršen je i gotovo spreman za puštanje u promet. Nakon godinu i pol dana radova, sve ceste i tuneli su izgrađeni, no prvo ga mora odobriti tehnička inspekcija kojoj će u petak izvođači poslati zahtjev za pregled.

Promet bi trebao krenuti potkraj mjeseca. Ovih se dana postavljaju semafori, provlači struja, a zelenilo vraća ondje gdje je bilo, donosi RTL Danas.

Ključne su dvije tunelske cijevi

"Sad ovako kad gledate vizura je slična, rotor i dalje ima tri trake i novi rotor, osim što su dodani desni skretači. I naravno napravljene su dvije tunelske cijevi ispod svega", rekao je voditelj radova Goran Radić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U njima bi mogao biti ključ rješenja nekadašnjeg kolapsa jer će čak polovina prometa ići kroz njih, od Lučkog prema Novom Zagrebu i obrnuto. U samu petlju sa semaforima ulazit će samo trećina vozila koja su do pretprošle godine išla na stari rotor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sad se tu montiraju uređaji za detekciju CO2 tako da će se u slučaju nekog prekomjernog zagušenja prometa paliti signalni uređaji da ljudi gase motore i blokirat će se na semaforskom uređaju ulaz u tunel", dodao je Radić.

Trenutačno je izgrađeno 96 posto rotora. Ostaje još staviti u pogon tramvajsku prugu. Sada se postavljaju vodovi za tramvaj, treba još i urediti okoliš, a sve to bit će gotovo do travnja.

Bandić: 'U promet ga puštamo 1. svibnja'

Čak 330 milijuna kuna vrijedan projekt tako je završen u roku, no gradonačelnik svečano otvorenje ne planira tako skoro.

"Rekao sam, 1. svibnja rotor, Dan grada, žičara", poručio je Milan Bandić.

Proteklih godinu i pol je 360 osoba radilo na transformaciji rotora gotovo svakog dana po 12 sati, a izvođač daje jamstvo da će on funkcionirati idućih 50 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike