NAJVEĆA ZARADA DOSAD /

Rekordna turistička sezona: Lorencin najavljuje zaradu od čak osam milijardi eura!

Prema svemu sudeći, ova će turistička sezona biti rekordna. Rast broja noćenja i dolazaka bilježe sve jadranske županije, ali i grad Zagreb, a rekorder je Kvarner kojeg je od početka godine posjetilo 14 posto više gostiju.

7.8.2015.
18:57
VOYO logo

Apsolutni rekorder i ove je godine Rovinj koji će sutra dočekati dvomilijuntnog gosta. Grad tijekom ljetnih mjeseci udvostruči broj stanovnika, a slobodnih kreveta nema.  

"Najviše u sedmom mjesecu. 50 posto naših gostiju u sedmom mjesecu se odmara u kampovima, ali veliko povećanje broja noćenja ostvaruju i hoteli", rekla je Odete Sapač, direktorica TZ Rovinja.

A u njima je iz godine u godinu sve više turista koji traže luksuzni smještaj uz što veću privatnost. 

"Žele potpunu relaksaciju, naravno uživanje u suncu i moru na jednom višem nivou", rekla je direktorica hotela Lovorka Andrušić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na viši nivo podignuti su turistički rezultati cijele Hrvatske. U prvih sedam mjeseci na Jadranu i u gradu Zagrebu  boravilo je ukupno 7,5 milijuna turista koji su ostvarili 40 milijuna noćenja što je povećanje od 9 odnosno 7 posto. 

U srpnju je Jadran i Zagreb posjetilo ukupno 3.411.000 turista. U odnosu na lani to je porast od 11 posto. Sve jadranske županije bilježe rast, a rekorder je Kvarner kojeg je posjetilo 14 posto više gostiju. Slijede ga Istra i Splitsko-dalmatinska županija s 12 posto više dolazaka.

Izuzetni rezultati i u Splitu koji je u odnosu na prošlu godinu narastao za velikih 21 posto. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsku najradije posjećuju Nijemci kojih je ove godine više za čak 10 posto. Slijede ih Slovenci, Autrijanci potom Česi i Poljaci. Napokon je ove godine više i Talijana koji su narasli za 8 posto.

Dobar osjećaj i za ministra koji se s rezultatim pohvalio ispod zemlje, točnije u jami Baredine. Očekuje se i rekordna zarada od 8 milijardi eura.

"Uz dobre najave za deveti mjesec, pripremamo 2016. godinu. Pripremamo i lansiranje novog slogana, novog imidža Hrvatske koji će doprinijeti u daljnjoj promidžbi naše zemlje", izjavio je Darko Lorencin

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šire se i tržišta. Interesantni postaju Kinezi, Korejci, Amerikanci koji na odmor rado idu izvan glavne sezone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
KRADU MLADI, UMIROVLJENICI... /

Sve više krađa u trgovinama: 'U cijenu proizvoda uračunavamo i krađu'