Najveća europska anketa s potrošačima /

Recesija je očito završila - povećava se budžet za ljetni odmor!

Image
Foto: PR

Prosječni Finac troši 871 EUR na svoje ljetovanje, a Hrvat 458 EUR.

16.6.2016.
10:00
PR
VOYO logo

Čini se da Europljani troše više na svoj ljetni odmor nego prethodnih godina. To dokazuje godišnja anketa Ferratum grupe „Holiday Barometer™“ - kojom je ove godine ispitano 17 600 kućanstava diljem 19 europskih zemalja.

Nijemci posebice uživaju gospodarski prosperitet. Njemačka obitelj srednje klase koristi 71 posto svojih raspoloživih prihoda na ljetni odmor. S druge strane, Finci se pažljiviji te troše samo jednu trećinu svog raspoloživog dohotka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Europsko gospodarstvo se oporavlja. Do 79 posto europskih kućanstava srednje klase planira tijekom ljetnog odmora potrošiti isti iznos kao i prošle godine, ili čak veći. To je povećanje od sedam posto u odnosu na prošlu godinu.

S obzirom na raspoložive prihode kućanstva, Nijemci planiraju potrošiti više od bilo koga drugog u Europi (71%). Začudo, neka od najmanjih europskih gospodarstava (s obzirom na BDP po stanovniku), poput Bugarske (65%) i Rumunjske (57%), slijede primjer Njemačke. U Francuskoj i Češkoj, kućanstva srednje klase troše više od polovice svojih raspoloživih prihoda na troškove za odmor. U Velikoj Britaniji, nordijskim zemljama i Nizozemskoj, troškovi za odmor relativno su mali. Švedska drži središnju poziciji po potrošnji za odmor s 43% - što je blizu ukupnog prosjeka svih ispitanih 19 europskih zemalja. Najveću europsku anketu s potrošačima provela je Ferratum grupa - finski pionir u području financija.  17 600 kućanstava diljem 19 europskih zemalja i zemalja Commonwealth sudjelovalo je u anketi o potrošačkim navikama za vrijeme ljeta.

Prosječni Finac koji pripada srednjoj klasi troši 871 eura po kućanstvu na ljetni odmor. To je više od europskog prosjeka od 696 eura, iako su troškovi života veći u nordijskim zemljama. Ljetne aktivnosti koštaju više u Finskoj nego primjerice u Češkoj, u kojoj prosječni ljetni budžet iznosi 416 eura.  

Najviše novca troši se kod kuće, a ne u inozemstvu

Gotovo 20 posto europske ljetne potrošnje otpada na domaća putovanja, što je osobito popularno u nordijskim zemljama, baltičkim zemljama i istočnoj Europi.
Dok će Britanci i Nordijci rado platiti više od 100 EUR po noćenju u hotelu, ostatak Europe je oprezniji. AirBnB usluga iznajmljivanja smještaja je najpopularnija među češkim, bugarskim, slovačkim, rumunjskim i nizozemskim turistima.

Ljetna moda je drugi najveći trošak u Europi. U Francuskoj, Španjolskoj i Nizozemskoj otprilike jedna petina troškova za odmor otpada na odjeću. Treći najveći trošak su hrana i piće, s tim da Velika Britanija i Poljska troše najviše u kafićima i restoranima za vrijeme odmora.

Finci troše manje od svojih susjeda Šveđana

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Finci ove godine troše trećinu svojih raspoloživih prihoda na ljetni odmor. To je mnogo manje no što troše Šveđani (43%). U obje su zemlje popularna domaća putovanja i aktivnosti. No, više Šveđana će otići u inozemstvo budući da Finci žele sudjelovati u društvenim i obiteljskim događajima kod kuće (14%). Šveđani koji pripadaju srednjoj klasi trošit će novac u kafićima i restoranima (13%), dok će s druge strane Finci radije potrošiti novac na glazbeni festival (12,5%). Modno osviješteni Šveđani potrošit će više na odjeću (11%), dok će Finci radije provesti vrijeme u vrtu ili obavljati radove u kući (9,1%) - što i nije najbolje mjesto za novu odjeću!

Bankarstvo je mobilno za vrijeme europskog odmora - Ferratum banka pokrenula je svoju revolucionarnu mobilnu platformu u Švedskoj.

Očekuje se da će broj osoba koje koriste pametne telefone za privatno bankarstvo diljem svijeta dosegnuti 1 milijardu do 2017. godine. Ferratum banka pokrenula je svoju platformu mobilnog bankarstva u Švedskoj početkom lipnja, u kojoj se prema anketi „Holiday Barometer™“ usluge mobilnog bankarstva najviše koriste u usporedbi s ostalim Europljanima. Više od 90 posto švedskih kućanstava koristi mobilne uređaje za obavljanje svakodnevnih transakcija za vrijeme odmora.

U Ferratum banci online račune moguće je otvoriti u pet minuta putem mobilnog uređaja. Klijenti su u mogućnosti otvoriti do 14 tekućih računa u najčešćim valutama i prenositi novac s jednog računa na drugi u realnom vremenu. Budući da kartica Ferratum banke zadužuje račune u domaćoj valuti, klijenti mogu izbjeći tečajne naknade koje utvrđuju tradicionalne banke i kartične tvrtke. Osim toga, Ferratum banka nudi mobilne kredite u realnom vremenu i oročene depozite u iznosu do 1,25 posto kamate.

Mobilna platforma Ferratum banke pokrenut će se u ostalim europskim zemljama tijekom 2016. godine. Klijenti će biti u mogućnosti izvršiti transakcije u realnom vremenu unutar Europskog gospodarskog prostora  - po prvi puta u povijesti europskog bankarstva.

www.ferratumgroup.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Privitci:
Ferratumov ljetni barometar™ za 2016.
Ferratum grupa - o društvu

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo