Kada je još prije tri i pol mjeseca direktor osječke gradske tvrtke Gradski prijevoz putnika Igor Medić najavio da će angažirati privatne detektive koji će pratiti radnike koji su na bolovanjima kako bi se utvrdila njihova opravdanost, broj bolovanja u tvrtki pao je za gotovo 25 posto.
No, Medić se ipak odlučio na sofisticiraniju i očito učinkovitu metodu, piše Jutarnji list. Odabrao je dvoje ljudi iz administracije, muškarca i ženu, te ih poslao u obilazak zaposlenika na bolovanjima.
Oni su s kilogramom naranči, 20 dag kave, kutijom keksa ili bombonijerom kucali na vrata zaposlenika na bolovanju da vide kako su i mogu li im kako pomoći.
"Naši zaposlenici koji su doista bolesni bili su oduševljeni kad ih je posjetio netko iz tvrtke. Bila je to i dobra poslovna odluka, jer se broj bolovanja smanjio za 25 posto", kazao je Medić dodavši i da su otkrili tko bi od radnika mogao biti na lažnom bolovanju.
"Naravno da je bilo slučajeva kad se kod nekih radnika dolazilo po tri-četiri puta, a njih nije bilo. To je sumnjivo, jer ako si bolestan onda ćeš barem jednom u ta tri-četiri puta biti doma", kazao je Medić, piše Jutarnji list.
Prethodni članci:
arti-200910010241006 arti-200909140085006