zadovoljstvo /

Prvo istraživanje o zadovoljstvu uslugama: Uber podržava 86 posto Hrvata

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Riječ je o prvom istraživanju o poznavanju i zadovoljstvu Uberovim uslugama u Hrvatskoj koje je krajem rujna ove godine provela agencija Promocija Plus na uzorku od tisuću ispitanika od 18 do 65 godina u pet gradova

27.11.2017.
14:55
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Uber i nastavak njegova rada podržava 86 posto građana, a 97 posto ih je u gradovima gdje Uber djeluje čulo za njegove usluge, podaci su iz istraživanja koje je za Uber provela agencija Promocija Plus.

Riječ je o prvom istraživanju o poznavanju i zadovoljstvu Uberovim uslugama u Hrvatskoj koje je krajem rujna ove godine za Uber provela agencija Promocija Plus na uzorku od tisuću ispitanika od 18 do 65 godina u pet gradova gdje je Uber prisutan (Zagreb, Split, Zadar, Šibenik i Dubrovnik), pri čemu iz Uberovog ureda u Zagrebu ističu da ispitanici nisu bili samo njihovi korisnici nego i oni koji to nisu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rezultati su pokazali visoke postotke zadovoljstva uslugama Ubera, pa je tako 75 posto ispitanih u gradovima gdje Uber djeluje kazalo da to doživljava kao pozitivnu pojavu na tržištu, a njih 40 posto da prije Ubera nisu ni koristili usluge standardnih taksi prijevoznika. To je potvrda da je Uber pridonio mijenjanju navika kretanja kroz gradove i povećanju tržišta prijevoza", komentiraju iz Ubera.

Većina ispitanika, 76 posto, navela je da radije bira Uber nego usluge standardnih taksi prijevoznika, pri čemu ih je gotovo 80 posto kao razlog izdvojilo nižu cijenu usluge, a gotovo 50 posto raspoloživost i dostupnost dok 76 posto smatra da bi trebalo smanjiti administrativne zahtjeve prilikom pokretanja vlastitog posla poput potrebe za državnom i lokalnom licencom za prijevoz putnika osobnim vozilom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zanimljivi su i podaci o interesu za radom preko Uberove platforme, jer je polovica ispitanika kazala da bi u slučaju nezaposlenosti razmotrila takav rad, i to najviše njih, 56 posto, u dobi od 18 do 30 godina", kaže direktor agencije Promocija Puls Agan Begić. Ističe i kako gotovo 85 posto ispitanika smatra da su Uberove i slične usluge korisne za hrvatski turizam.

Uber je internetska platforma za prijevoz koja djeluje po principu najma vozila s vozačem. U Hrvatskoj je s radom počela prije dvije godine u Zagrebu, a kasnije se proširila na Split, Zadar, Šibenik, Dubrovnik, Rijeku i Novalju. Od ovog ljeta Uber je na Jadranu prisutan i s uslugom Uber boat tj. uslugom prijevoza brodicama u Splitu, Dubrovniku i na Hvaru.

Za Uber u Hrvatskoj trenutno radi gotovo tri tisuće vozača, a taj broj se gotovo svakodnevno povećava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo