IZ SINDIKATA NEZADOVOLJNI /

Prvi rabljeni tramvaj iz Njemačke stigao u Zagreb. Star je 27 godina i nema klimu: 'Zagreb i putnici su oštećeni'

Image
Foto: Facebook/ Sindikat Zagrebačkog holdinga-ZET Zagreb

Sindikat Zagrebačkog holdinga ZET-a: 'Kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevoza zakinuti i oštećeni, kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja'

1.12.2023.
10:09
Facebook/ Sindikat Zagrebačkog holdinga-ZET Zagreb
VOYO logo

Stigao je prvi od 11 rabljenih tramvaja koje je grad kupio od njemačkog grada Augsburga, piše Večernji list. Vozila su stara od 15 do 20 godina, nisu u vrhunskom stanju te nisu opremljeni klima uređajima i rashladnim sustavom.

Prvi tramvaj koji je stigao star je čak 27 godina, a iz Grada su poručili kako će ga urediti za vožnju. Za to je potrebno nekoliko tjedana, odnosno otprilike do mjesec dana jer je potrebno i da servisno, tehničko i prometno osoblje prođu obuku za upravljanje tim modelom tramvaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

"To su niskopodni tramvaji, kompatibilni s infrastrukturom ZET-a, prosječne starosti između 15 i 20 godina, a kupit ćemo ih otprilike za iznos jednog novog tramvaja", rekao je o akviziciji iz Njemačke prije par mjeseci zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.

Image
ZA RUBRIKU 'MOLIM??' /

'Novi' rabljeni tramvaji stari 27 godina uskoro stižu u Zagreb: Ali ima mali problem - nemaju ni klimu...

Image
ZA RUBRIKU 'MOLIM??' /

'Novi' rabljeni tramvaji stari 27 godina uskoro stižu u Zagreb: Ali ima mali problem - nemaju ni klimu...

"Zbog činjenice da zagrebačkim ulicama svakodnevno prometuju tramvaji stari gotovo 50 godina, čije je održavanje, kao i nabava rezervnih dijelova, iznimno zahtjevna, Grad Zagreb, koji sada osigurava velike investicije u kupnju novih tramvaja, istovremeno ulaže i u nabavu rabljenih tramvaja", rekli su iz Gradske uprave uoči raspisivanja natječaja za kupnju rabljenih tramvaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S ovim dogovorima nije zadovoljan Sindikat radnika ZET-a jer ističu kako se u drugim gradovima u promet uvode tramvaji na vodik, gorivo budućnosti, a Zagreb u promet uvodi "staro željezo".

Image

"Kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevoza
zakinuti i oštećeni, kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja.", objavio je Sindikat Zagrebačkog holdinga ZET-a na svom Facebook profilu.

Iz Sindikata smatraju kako grad Zagreb zaslužuje tramvaje kvalitete Stadlera, Siemensa ili Škode jer bi radnicima ZET-a bilo lakše servisirati ih. Sva ostala rješenja za njih su, pišu, promašena, privremena i nepouzdana.

POGLEDAJTE VIDEO: Skandal i nasilje u tramvaju broj 5. Snimka ZET-ovke koja je ošamarila mladića šokirala javnost

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo