Projekt gradnje mosta Gradiška preko rijeke Save između Hrvatske i Bosne i Hercegovine prva je financijska "žrtva" mosta Pelješac. Hrvatske ceste i Ministarstvo prometa planirali su gradnju mosta financirati sredstvima iz Operativnog programu konkurentnost i kohezija za razdoblje od 2014. do 2020. EU je za to namijenio 330 milijuna eura, javlja Jutarnji.
S obzirom na to da je sav novac otišao na sufinanciranje gradnje mosta Pelješac, nije ostalo ništa novca za sve ostale projekte u cestogradnji stoga će se ovaj projekt morati financirati novim kreditnim zaduženjem. Ministarstvo prometa je također pokušalo sufinancirati projekt kroz Europski fond za regionalni razvoj, ali to nije uspjelo.
Slijedom svega toga, Hrvatske ceste će se zadužiti na inozemnom tržištu, najvjerojatnije kod EIB-a ili EBRD-a, uz državno jamstvo. Tek kad Vlada izda državno jamstvo i realizira se kredit, Hrvatske ceste će raspisati natječaj za izvođača radova. To se očekuje do kraja godine. Projekt Gradiška sačinjavaju most preko rijeke Save, 9,5 kilometara četverotračne ceste koja bi spajala most s autocestom Zagreb – Lipovac te međunarodni granični prijelaz najviše kategorije. Ukupna procijenjena vrijednost gradnje mosta i spojne ceste je oko 60 milijuna eura, doznaje Jutarnji od Ministarstva prometa.
Hrvatske ceste tako će prvo raspisati natječaj za gradnju mosta, a u nekoj drugi fazi za pristupnu cestu, s obzirom na to da za realizaciju projekt nisu osigurana sredstva EU. Cijena mosta je oko 23 milijuna eura od čega pola plaća Hrvatska, a pola BiH. Jutarnji od Ministarstva financija doznaje da nemaju ni približan datum kada će gradnja mosta započeti i koliko će trajati.