Dodijeljene su i nagrade Young Lions za najperspektivnije mlade kreativce
Na nacionalnom natjecanju u kreativnosti ove su godine lovorike pokupili agencija Bruketa&Žinić&Grey te Iskon Internet. Prestižna nagrada IdejaX dodijeljena je na Danima Komunikacija u Rovinju. Radi se o natjecanju u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade.
Dobitnici IdejaX nagrade za 2018. godinu su:
Zlato
- "Mame i tate su zakon" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
- "Iskon casting" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
- "Dear Mr. President" agencije Imago Ogilvy za oglašivača Jamnica u kategoriji Društvene akcije
Srebro
- "Vjerujemo u Dobro" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Žito u kategoriji Hrana
- "U kulturu se isplati ulagati" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Heineken Hrvatska u kategoriji Piće
- "#pokazimozube" agencije Ideo i oglašivača Neva u kategoriji Moda, zdravlje, ljepota
- "Nedjeljni ručak" agencije I TO NIJE SVE! i oglašivača VEKA-ING u kategoriji Trgovina i kućanstvo
- "Aplauz za komarce" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Teatar EXIT u kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme
- "BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga" agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
- "#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Telekomunikacije
- "Iskonovci su navikli na SMART" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
- "Jogging s porilukom" agencije Utorak i oglašivača Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
- "Samo hrabro" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Društvene akcije
- "Mix it up" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA u kategoriji Korporativne komunikacije
- "Iskon casting" agencije Señor u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
Bronca
- "Sir, a vino" agencije Švicarska i oglašivača Dukat mliječna industrija u kategoriji Hrana
- "Poduzetan narod" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
- "Mrlja" agencije McCann Zagreb i oglašivača Gorenje u kategoriji Trgovina i kućanstvo
- "Nikad ne znaš što život nosi" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
- "Smrtphone" agencije Señor oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji Društvene akcije
- "Kratke priče za dugo pamćenje" agencije Švicarska i oglašivača Njuškalo u kategoriji Korporativne komunikacije
- "U kulturu se isplati ulagati" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača HEINEKEN Hrvatska u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
- "#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
Agencija godine
- Bruketa&Žinić&Grey
Oglašivač godine
- Iskon Internet
Najbolji copywriting
- "BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga", agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč
Najbolji dizajn
- "Mix it up", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA
Najbolji art direction
- "#nemadanema", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet
Najbolja izvedbena vještina, produkcija ili upotreba tehnologije u nekom oglasnom sredstvu
- "Doživi više", agencije BBDO Zagreb i oglašivač
Nagrada za najperspektivnije
U Rovinju su dodijeljene i nagrade Young Lions za najperspektivnije mlade kreativce.
Grand Prix Young Lions natjecanja za 2018. godinu osvojili su: Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad Wild Awake
Pobjednici u kategoriji PRINT
- Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE! za rad "Getting back to nature"
Pobjednici u kategoriji DESIGN
- Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian za rad "The Elements Of European Safari"
Pobjednici u kategoriji DIGITAL
- Fran Mubrin i Matko Buntić iz agencije 404 za rad "Wild Awake"
Pobjednici u kategoriji PR
- Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad "Proud of the wild"
Pobjednici u kategoriji MEDIA
Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb za rad "Unblocking The Wild Europe"