Novi proizvodi oduševili su sve nazočne, jer se odlikuju prekrasnim mirisom i ugodnom teksturom, a svi koji ih koriste dobivaju dodir glamura na svojoj koži. Događanje je vodio glumac Ivan Đuričić, a magistra Pojatina, osnivačica Olivala i g. Marijan Pojatina, direktor podijelili su s prisutnima sve izazove s kojima su se susretali prilikom osmišljavanja novih formulacija, te predstavili financijske rezultate. Olivalova ljubav i suživot s prirodom predstavljeni su kroz scenski prikaz, a ovom prigodom je zablistala i Ana Rucner, poznata hrvatska čelistica koja je i Olivalovo zaštitno lice za 2015. Dario Kremer, dr.sc, upravitelj Botaničkog vrta poželio je dobrodošlicu svima prisutnima te ih proveo kroz Botanički vrt, pravi biser u srcu Zagreba.
Nova linija Olivalovih suhih ulja sastoji se od tri proizvoda: Zlatno ulje smilja, Čarobno suho ulje i Čarobno suho ulje sa zlatnim česticama. Zlatno ulje smilja, koje posjeduje Natrue certifikat, u sebi krije ulja jojobe, argana, masline, sjemenki marelice, ruže i badema. Vrlo važan sastojak je i ekocertificirani emoliens koji smanjuje osjećaj masnoće i kožu čini mekom i nježnom. Ne masti kožu, koristi se u njezi lica, a dovoljne su svega dvije do tri kapi za cijelo lice.
Čarobna suha ulja novost su u njezi kože. Zbog svog sastava ne ostavljaju masni trag i brzo se upijaju u kožu. U njihovoj izradi Olival je koristio ulja lješnjaka, argana, jojobe, makadamije i ruže, sva brzoupijajuća ulja, a doza glamura dobivena je zlatnim česticama. Namijenjena su svim tipovima kože i mogu se koristiti svakodnevno za njegu i hidrataciju lica i tijela, te sjaj i ljepotu kose. Čarobno suho ulje sa zlatnim česticama uz 5 prirodnih ulja daje koži poseban zlatni sjaj, te posebno naglašava njezinu preplanulost. Oba ulja su prekrasnog mirisa pa ih je moguće koristiti na vratu i dekolteu umjesto parfema.
Ana Rucner, novo zaštitno lice Olivala već godinama koristi Olival, a novim je uljima doista oduševljena. Jako joj je drago što može promovirati prirodnu kozmetiku kojoj je već godinama vjerna, a posebno što ima priliku podržati hrvatski brend koji u svojoj 21-godišnjoj tradiciji nudi vrhunsku kvalitetu.
Gospodin Marijan Pojatina, direktor Olivala, izrazio je veliko zadovoljstvo kako novim proizvodima tako i jako dobrim poslovnim rezultatima pri čemu je naglasio da Olival bilježi porast prihoda od 14% u 2014. godini u odnosu na 2013 godinu. U zadnje 3 godine bilježi se konstantan rast zaposlenih, a taj trend se nastavlja i u 2015, kao i porast dobiti. Prvo tromjesečje ove godine rezultiralo je rastom prihoda od 28% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U Olivalovom portfelju nalazi se 90 proizvoda, koji su u posljednjih nekoliko godina prisutni i na tržištima Slovenije, Makedonije i Bosne i Hercegovine. Ovih dana Olivalovi proizvodi pojaviti će se i na tržištu Srbije, na policama dm-drogerie markta Srbija.