Prof. dr. sc. Željko Marušić sa zagrebačkog Fakulteta prometnih znanosti kaže da se stravična prometna nesreća u kojoj su ugašena dva života, a dvije osobe ozlijeđene, zbog manjkavosti u prometnom sustavu, po "zakonu velikih brojeva" mogla i očekivati.
Kako bi se takve strašne nesreće u budućnosti izbjegle ili svele na minimum, predlaže sljedeće sustavne mjere:
1. Integralni video nadzor uvesti na sve bitne prometnice, radi preventivnog (demotiviranje kršenja prometnih propisa, temeljem izvjesnosti kažnjavanja), aktivnog (ad hoc upozoravanje ugroženih sudionika u prometu, iniciranje hitne policijske akcije) i reaktivnog djelovanja (procesuiranje počinitelja, uklanjanje recidivista iz prometa). Istodobno bi se povećala opća sigurnost, smanjila stopa kriminala i rasteretila policija.
2. Poništenje vozačke dozvole pravno definirati i uvesti u svrhu uklanjanja 'recidivista' iz prometa. Treće oduzimanje vozačke dozvole automatski bi značilo poništenje. Nova bi se mogla polagati nakon pet godina, ali tek nakon pozitivnog mišljenja liječničke komisije.
3. Pooštriti kažnjavanje za vožnju s oduzetom, odnosno poništenom vozačkom dozvolom, na način da je to kazneno djelo s minimalnom zatvorskom kaznom od šest mjeseci, uz istodobno povećanje brzine i učinkovitosti procesuiranja svih, posebice najtežih prometnih prekršaja.
4. Poseban policijski nadzor uvesti za 'recidiviste' u prometu, prvenstveno nakon oduzimanja vozačke dozvole, temeljem najboljih strukovnih svjetskih iskustava. Jedna od poželjnih mjera je kontrola alkoholiziranosti nakon noćnog dolaska na prebivalište. U slučaju vožnje u alkoholiziranom stanju s oduzetom vozačkom dozvolom, uz ostale mjere, oduzeta bi se dozvola poništila.
5. Ukinuti predvidivost i rutinu prometnog policijskog nadzora, kako ne bi bilo dionica, poput zagrebačke Maksimirske ceste, Vlaške ulice, Ilice..., za koje većina vozača smatra da na njima nikada nema kontrola, za razliku od Radničke ceste, Slavonske avenije...