Prepolovio cijene vožnje i dokazao da može jeftinije!

Od osam navečer do pola jedan ujutro Darko Gregl sjedio je u taksiju i čekao mušteriju. I pritom gledao Cammeo kako jurca i zarađuje.

9.6.2011.
8:58
VOYO logo

"Učinio sam to iz čistog očaja jer, nažalost, otkad sam u taksiju ne znam da je udruženje napravilo ijednu anketu, na bilo koji način ispitalo tržište, pitalo građane ili kolege što žele... Ljudi su pozitivno reagirali, prvi sam dan u četiri sata imao sedam takvih vožnji, napravio 280 kuna i svi su me tražili vizitku. Kad prolazim gradom dižu mi palac gore i u znak podrške. Osvjedočio sam se da na taj način mogu više raditi", objašnjava Darko Gregl, koji se na praktičan način odlučio suprotstaviti vrhuški Radio taksija Zagreb i pokazati da se može voziti jeftinije. Jeftinije i od Cammea. Primjerice, vožnju od Kennedyjeva trga do Bijenika naplatio je 35 kuna. I to noćnu.

"Ta je vožnja po taksimetru iznosila 70 kuna, ja sam mu naplatio 35. Da nije bilo displeja tu noć ne bih ništa vozio, a svi ljudi koje sam prevezao ponovno su me zvali", kaže ovaj taksist.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema njegovoj računici, za sve rashode i plaću na kraju mjeseca prema takvom bi cjeniku vozači dnevno trebali napraviti 500 kuna prometa.

'U jednom tjednu su nas pomeli'

"Većina kolega misli da je ta cijena neodrživa, no Cammeo i dalje radi, privređuje, daje plaće i vozi, a mi vozimo sve manje. Pogotovo noću kad smo 50 posto skuplji od Cammea, u jednom tjednu su nas pomeli. U tom slučaju ja sam kao pojedinac nemoćan, a želim potaknuti moje kolege da nešto napravimo, reorganiziramo, izaberemo drugu upravu, snizimo cijenu, racionaliziramo našu službu. Svugdje u svijetu taksi službe se mijenjaju, spuštaju cijene, a mi se stalno tome opiremo i govorimo da je to nemoguće", otvoren je Darko, koji poziva sve svoje, kako kaže, poštene kolege da dođu na izvanrednu skupštinu koja će biti sazvana i sami odluče o svojoj sudbini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo "poštene kolege" nije slučajno jer je Gregl svjestan onih drugih koji varaju građane i koji su, kaže, zlo za tu službu. Ili kako opisuje: oni su otvorili put Cammeu, prostrli mu crveni sag zajedno s upravom taksija, ali i Poglavarstvom koje to godinama gleda i dopušta da se građani na takav način varaju. To su oni koji, kaže, pet vožnji na istoj relaciji naplate pet puta drukčije... A koliko je "takvih"? Oko 20 posto, odgovara hrabri taksist i kaže da su takvi vozači odavno trebali biti udaljeni.

Uprava Radio Taksija nema legitimitet

Najviše ih je, otvoreno će, po stajalištima u centru grada i na kolodvorima. A to što nisu sankcionirani, ponavlja, smatra odgovornošću uprave i gradskih vlasti. Stoga ponovno apelira na sve poštene kolege da se izbore za sebe, promjene upravu koja, kaže, čak nema ni legitimitet jer je na izbore od tisuću taksista izašlo njih svega 250 koji su izabrali 120 skupštinara i predsjednika. Dodaje i da su većinu tih birača činili "upravo odvojeni taksisti i kolege koji prenaplaćuju".

Spomenuti kolege jedna su od boljki te dugovječne službe koja će obilježiti 110 godina. No, da bi se napravio zaokret o kojem Gregl priča, potrebno je, smatra, između ostalog, imati i marketing.

"Mi to uopće nemamo! Cammeo je napravio brend, a mi smo poznati samo po negativnostima i prije svega moramo promijeniti sliku o nama, osmisliti kako se prezentirati, spustiti cijene. Sad su nas doveli na rub egzistencije, velik dio kolega shvaća da bi se nešto trebalo desiti. Vrijeme ide, Cammeo vozi, a mi na neki način skupljamo njegove ostatke", kaže taj zagrebački vozač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201105181162006 arti-201104270271006 arti-201105180781006 arti-201101170413006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo