Prelazak drugom teleoperateru pretvorio se u noćnu moru

Muškarca iz Lepoglave u ožujku 2012. ženska je osoba, predstavivši se kao agentica jednog operatera, nekoliko puta zvala tražeći sastanak na temu fiksne telefonije.

8.4.2013.
9:42
VOYO logo

"Objasnila mi je da mi je istekao dvogodišnji ugovor s drugim operaterom i da mi može ponuditi jeftinije telefoniranje. Cijena je bila zanimljiva i potpisao sam zahtjev na šest mjeseci. U tu je cijenu bio uključen i internet", požalio se M.C. iz Lepoglave.

Šok je uslijedio dva tjedna kasnije kad ga je žena kod koje je potpisao ugovor obavijestila da mora platiti 500 kuna jer nije uzeo ugovor na dvije godine! "Rekao sam da onda odustajem jer su počeli muljati već na početku. No, za dva tjedna dobivam prvi račun od novog operatera, mjesečnu naknadu uvećanu za 500 kuna. Zovem službu za korisnike i oni mi predlažu da pisanim putem zatražim očitovanje. Nakon mjesec dana dobivam odgovor da sam potpisivanjem ugovora prihvatio opće uvjete poslovanja. Kažem da nisam dobio nikakav ugovor jer nisam pristao platiti 500 kuna, no oni ponavljaju da sam dužan platiti račun. U međuvremenu stiže i drugi račun, pa treći i isključuju mi telefon", ispričao je za Večernji listmuškarac kojem su u međuvremenu stizali računi za internet od operatera čiju je mrežu ranije koristio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Linija kod dva operatera?

Zvao je obje tvrtke kako bi provjerio gdje je na kraju njegova linija, internet i kome treba što plaćati. Oba operatera su mu rekla da je linija kod njih! No, on od svibnja 2012. opće nema telefon. U HAKOM-u su mu rekli da mogu postupati samo na temelju plaćenih svih računa, u Državnom inspektoratu da nisu nadležni.

Nakon šest mjeseci stari operater mu je ponovno uključio fiksnu liniju. No, ubrzo mu je stigla i obavijest o ovrsi na 780 kuna od novog operatera. Na ovrsi je bilo ime nekog poduzeća, a ne operatera. U telekomunikacijskoj tvrtki objasnili su da imaju nekoliko poduzeća koja rade za njih i plaćena su po broju zahtjeva koje im donesu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Lagali su mi'

"Dakle, lagali su mi: gospođica koja zastupa novog operatera da ću dobiti ugovor, da je zahtjev isto što i ugovor, da nema nikakvih naknada, varaju sa zahtjevima i ugovorima i na kraju bih trebao platiti uslugu koju nisam koristio", kaže ogorčeni Lepoglavac. U prozvanoj kompaniji kažu da je zahtjev za zaključenje ugovornog odnosa s pretplatnikom M. C. zaključio djelatnik društva koje je ovlašteno da u ime i za račun kompanije s budućim korisnicima sklapa ugovore, pa se ne radi ni o kakvom, ističu, obmanjivanju korisnika.

Vratio se starom operateru

"Pri potpisu zahtjeva pretplatnik nije označio polje 'priključenje po povlaštenoj cijeni uz minimalno trajanje ugovora"', što podrazumijeva naplatu naknade za uključenje paketa usluga od 562,50 kn, a sve sukladno službenom cjeniku operatera. Taj iznos pretplatniku je naplaćen na računu za travanj 2012.", objasnili su.

Dodaju i da su M. C. ponudili sklapanje novog ugovora uz priključenje po povlaštenoj cijeni i na 24 mjeseca, što je odbio. Vratio je priključak starog operatera, ali ne i ADSL koji je ranije imao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo