Kako bi bili u korak s trendovima i kako bi se diferencirali od konkurencije, predstavljen je novi vizualni identitet Kladionice Hrvatske Lutrije koja od danas postaje: Cro Bet. Novo ime i novi vizualni identitet za igre klađenja koje čine jedan od ukupno četiri tržišna segmenta na kojima posluje Hrvatska Lutrija.
S obzirom da je na tržištu klađenja godinama izuzetno kompetitivna situacija, možemo reći da je upravo taj tržišni segment najzahtjevniji i najosjetljiviji. Pravni propisi Republike Hrvatske nedovoljnu pozornost pridaju aspektima zaštite igrača te društveno odgovornom aspektu priređivanja igara na sreću. Taj nedostatak posebno je vidljiv u području zaštite različitih ranjivih skupina, posebice maloljetnika pri čemu značajan rizik predstavlja njihova dostupnost, kod legalnih i kod ilegalnih priređivača.
Da odgovorno priređivanje igara na sreću za Hrvatsku Lutriju nema
alternativu, potvrđuju i novi vizuali komunikacije rizika igara.
Odgovorno priređivanje za Hrvatsku Lutriju predstavlja platformu
za poticanje pozitivnih regulatornih izmjena kojima bi se
osiguralo balansirano tržište između profitabilnih i rizičnih
elemenata industrije igara na sreću, odnosno kako bi se djelovalo
prema sveobuhvatnijem nacionalnom osnaživanju ključnih komponenti
društveno odgovornog priređivanja igara na sreću.
Dodamo li tome činjenicu da je Cro Bet jedina hrvatska
kladionica, u 100-postotnom hrvatskom vlasništvu, kao i da je
Hrvatska Lutrija tvrtka kojoj je fokus jednako usmjeren na
postizanje financijskih rezultata kao i na primarnu, društveno
odgovornu ulogu koju ispunjava generiranjem i izdvajanjem
značajnih financijskih sredstva za potrebe financiranja
humanitarnih, sportskih, kulturnih i sličnih organizacija –
evidentne su ključne razlike koje Hrvatsku Lutriju izdvajaju od
svih ostalih priređivača igara na sreću u Hrvatskoj.
„Hrvatska Lutrija je tvrtka s najdužom tradicijom poslovanja na
području priređivanja igara na sreću u Hrvatskoj. Zahvaljujući
osjećaju za promjene i prateći ritam promjena tržišnih uvjeta,
vodeći računa o odgovornosti prema društvu u cjelini,
uspješno poslujemo više od 46 godina, tijekom kojih smo
za društveno korisne aktivnosti i projekte osigurali više od 2,6
milijarde kuna. Ovim novostima odgovaramo na tržišne
izazove, na promjene koje očekuju igrači, kao i promjene koje kao
odgovorni priređivač igara moramo inicirati. Novim,
jednostavnijim i modernijim nazivima i vizualima, želimo osnažiti
percepciju o pravoj vrijednosti i kvaliteti Hrvatske Lutrije,
biti pristupačni svim generacijama i pokazati da smo tvrtka koja
prati trendove modernizacije.“ – istaknuo je predsjednik Uprave
Hrvatske Lutrije, Mario Musa.
Cro Bet će postati prepoznatljiv i po novom liku – doktoru Ivi Ziceru, profesoru vjerojatnosti koji klađenju pristupa sa znanstvene strane i koji je svoju komunikaciju započeo na Facebook stranici HL-a, a igrači su ga premijerno mogli upoznati na Ludoj splitskoj noći održanoj povodom 15 godina Kladionice. Povodom novog vizualnog identiteta za igrače sportskog klađenja predstavljena je i nova nagradna igra 'Dupli Zicer' koja je počela 13. prosinca i traje do 26. siječnja, a dva najsretnija igrača osvojit će dva automobila: Toyota C-HR Hybrid.