"Pozorno pratim sve što se događa s kurikularnom reformom i još jednom pozivam sve odgovorne da proces njezina donošenja ubrzaju i liše bilo kakve ideologizacije i politizacije. Previše vremena se izgubilo i Hrvatska sada mora sprintati da bi dostigla države koje imaju suvremen i kreativan obrazovni sustav", napisala je prekjučer u svojoj objavi na Facebooku reagirajući time na kontroverzno imenovanjeza voditeljicu Stručne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu.
Hrvatski jezik kao "izborni" predmet
Dodatno pojašnjenje tvrdnje da bi kurikularnu refromu trebalo lišiti ideologizacije i politizacije, predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović iznijela je u intervjuu Jutarnjem listu.
"Ne znam zašto su od toga napravili takav problem. Bilo kakve ideološke predmete u školi treba staviti kao izborne i gotovo. Pa tko hoće, neka ih pohađa", kazala je.
U istom intervjuu predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović iznijela je i ideju o razdvajanju hrvatskog jezika u školama na dva predmeta. Rješenje je ponudila jer se oko nastave hrvatskog jezika lome koplja.
"Rješenje je u advanced placement programima"
"Hrvatski treba razdvojiti u dva predmeta - bazični i AP (advanced placement) sa svom tom književnošću za one koji žele u humanističke znanosti ili znati više", kazala je Jutarnjem listu predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović kazavši kako smatra da je općenito rješenje u advanced placement programima.
"Pa neka fakulteti postave kao kriterij za upis koje AP predmete srednjoškolac mora učiti za njihov studij, ostale treba rasteretiti običnim predmetima", pojasnila je dodavši da bi se to trebalo primjenjivati već u sedmim i osmim razredima osnovne škole.