"Svi smo se nadali ipak da je to prolazno i da će se biti puno lakše izvući iz toga. Međutim, u Europi, Americi i cijelom svijetu, pojavilo se to drugo recesijsko dno koje je jednostavno i na Hrvatsku ostavilo traga. Evo, sada pokazujemo neke lagane znakove oporavka i u smislu usporavanja pada BDP-a, ali i u smislu određenih pomaka u konkurentnosti".
S ocjenama da nismo zanimljivi investitorima i da nitko nije spreman uložiti u Hrvatsku Branko Grčić se ne slaže. Kaže kako je mnogo toga pokrenuto, a otkriva i kako su vidljivi pomaci napravljeni u turističkom sektoru. '20 godina 'kuburimo sa stanjem u turističkom sektoru i 20 godina pokušavamo neke tvrtke privatizirati i dovesti strateške partnere, 20 godina u tome nismo uspjeli rekao je Grčić i otkrio kako kroz predstečajne nagodbe 12 velikih poduzeća na Jadranu ovih dana dobiva strateške partnere.
"Od Turističkog poduzeća Korčula, preko Plata, Kupara koji prerastaju u jedan izrazito atraktivni projekt za kojeg je već iskazan interes i uopće ne sumnjam da će investitori ući u taj projekt, Živogošće, Podgora, Hoteli Makarska. Svi najvjerojatnije dobivaju partnere, ne bih htio prejudicirati do kraja jer je proces u tijeku, ali informacije koje imamo u ovom trenutku pokazuju da imamo zainteresirane partnere za ponovni procvat tih vrlo atraktivnih lokacija".
'Croatia Airlines je tipičan gubitaš'
U privatizacije HPB-a i Croatia osiguranja moralo se ići pojasnio je Grčić i rekao kako je sutra na Vladi i prijedlog odluke o pokretanju postupka javnog prikupljanja ponuda za prodaju dionica društva Croatia Airlines. "To je tipičan gubitaš s kojim imamo probleme godinama i gdje je država ulila ogromne novce", kaže Grčić.
"Ulaskom u Europsku uniju, ulazimo u sustav tržišnog natjecanja u kojem država više na žalost ne može dotirati tu firmu, nego oni moraju naći partnera koji je spreman ući i na neki način osigurati dodatne poslove toj tvrtki, modernizirati je, unaprijediti leteći park i na taj način osigurati opstojnost te tvrtke. To je naš cilj".
Grčić je rekao i kako su već mnogi zainteresirani za monetizaciju autocesta, a otkrio je i kakav rasplet očekuje u slučaju INA-e i MOL-a.
"U pregovore smo ušli s jednom jedinom željom da rješavamo sporna pitanja i da osiguramo povratak INA-e na one dobre grane na kojima je INA nekada funkcionirala jer na žalost svi pokazatelji u nekoliko zadnjih godina pokazuju da se INA topi, lagano nestaje".