Priznanje iz Vlade: Nadali smo se da ćemo se puno lakše izvući...

'Nisam očekivao da će oporavak ovoliko dugo trajati', rekao je potpredsjednik Vlade i ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Branko Grčić. Prisjetio se 2009.

16.10.2013.
19:06
VOYO logo

"Svi smo se nadali ipak da je to prolazno i da će se biti puno lakše izvući iz toga. Međutim, u Europi, Americi i cijelom svijetu, pojavilo se to drugo recesijsko dno koje je jednostavno i na Hrvatsku ostavilo traga. Evo, sada pokazujemo neke lagane znakove oporavka i u smislu usporavanja pada BDP-a, ali i u smislu određenih pomaka u konkurentnosti".

S ocjenama da nismo zanimljivi investitorima i da nitko nije spreman uložiti u Hrvatsku Branko Grčić se ne slaže. Kaže kako je mnogo toga pokrenuto, a otkriva i kako su vidljivi pomaci napravljeni u turističkom sektoru. '20 godina 'kuburimo sa stanjem u turističkom sektoru i 20 godina pokušavamo neke tvrtke privatizirati i dovesti strateške partnere, 20 godina u tome nismo uspjeli rekao je Grčić i otkrio kako kroz predstečajne nagodbe 12 velikih poduzeća na Jadranu ovih dana dobiva strateške partnere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Od Turističkog poduzeća Korčula, preko Plata, Kupara koji prerastaju u jedan izrazito atraktivni projekt za kojeg je već iskazan interes i uopće ne sumnjam da će investitori ući u taj projekt, Živogošće, Podgora, Hoteli Makarska. Svi najvjerojatnije dobivaju partnere, ne bih htio prejudicirati do kraja jer je proces u tijeku, ali informacije koje imamo u ovom trenutku pokazuju da imamo zainteresirane partnere za ponovni procvat tih vrlo atraktivnih lokacija".

'Croatia Airlines je tipičan gubitaš'

U privatizacije HPB-a i Croatia osiguranja moralo se ići pojasnio je Grčić i rekao kako je sutra na Vladi i prijedlog odluke o pokretanju postupka javnog prikupljanja ponuda za prodaju dionica društva Croatia Airlines. "To je tipičan gubitaš s kojim imamo probleme godinama i gdje je država ulila ogromne novce", kaže Grčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ulaskom u Europsku uniju, ulazimo u sustav tržišnog natjecanja u kojem država više na žalost ne može dotirati tu firmu, nego oni moraju naći partnera koji je spreman ući i na neki način osigurati dodatne poslove toj tvrtki, modernizirati je, unaprijediti leteći park i na taj način osigurati opstojnost te tvrtke. To je naš cilj".

Grčić je rekao i kako su već mnogi zainteresirani za monetizaciju autocesta, a otkrio je i kakav rasplet očekuje u slučaju INA-e i MOL-a.

"U pregovore smo ušli s jednom jedinom željom da rješavamo sporna pitanja i da osiguramo povratak INA-e na one dobre grane na kojima je INA nekada funkcionirala jer na žalost svi pokazatelji u nekoliko zadnjih godina pokazuju da se INA topi, lagano nestaje".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo